כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בעקבות הטור ב'בחדרי' - 'חכמי לב' במתקפה ברשת על פינדרוס

לאחר שפרסם טור בנושא ב'בחדרי חרדים', הופץ בווטסאפ סרטון שלכאורה סותר את דבריו וראש ישיבת 'חכמי לב' תקף אותו בפייסבוק - אלא שסגן ומ"מ ראש העיר ירושלים מסביר ל'בחדרי': "חכמי לב הפך לחוד החנית במאבק נגד החינוך החרדי"

בעקבות הטור ב'בחדרי' - 'חכמי לב' במתקפה ברשת על פינדרוס

ביום שישי פורסם ב'בחדרי חרדים' טורו המהדהד של סגן ומ"מ ראש העיר ירושלים, יצחק פינדרוס, ובו הסביר את ההתנגדות הנחרצת לישיבת 'חכמי לב' בראשות הרב בצלאל כהן, והסיבות שהנציגות החרדית מתנגדת לאפשר הקצאה עבור הישיבה במרכז שכונות חרדיות.

בתגובה לכך, היו שטענו כי פינדרוס עצמו סייע בעבר לישיבת חכמי לב, וברחבי הווטסאפ אף הופץ סרטון בו הוא מסביר באנגלית כי סייע להשיג עבורם הקצאה בשכונת רמת שלמה.

בצלאל כהן עצמו פרסם בחשבון הפייסבוק שלו את הטור המדובר וכתב: "בכל בוקר אנו מסיימים את תפילת שחרית במאמר חז"ל "אמר רבי אלעזר אמר רבי חנינא, תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם". (ברכות סד,א) והיפוכו בעם הארץ..."


הסרטון המדובר. מתוך יוטיוב

בשיחה שקיים הערב (מוצ"ש) עם 'בחדרי חרדים', הסביר פינדרוס: "ההקלטה מוכיחה שוב את מה שאנחנו אומרים כל הזמן. אנחנו לא נלחמים במי שרוצה לחנך את ילדיו בדרכו, אנחנו נלחמים במי שעוסק בלשנות ולחנך את הציבור שנשמע לדעת רבותיו, וזה בדיוק מה שנאמר באותו ראיון שנערך לפני תקופה - בשלב בו ראשי המוסד טרם חשפו לחלוטין את כוונותיהם.

"זה גם בדיוק מה שנאמר על ידינו בישיבת המועצה בענין בית הספר חכמי לב, שהפך לחוד החנית במאבק נגד החינוך החרדי כפי שפרסם מי שעומד בראשו. כל עוד לא היה מדובר במאבק נגד הציבור החרדי, הושטנו ידינו לסיוע למציאת פתרונות לישיבה המדוברת. נמשיך בגאון לשרת את כולם ולהילחם באויבנו מבפנים ומבחוץ".
יצחק פינדרוס חכמי לב הקצאה רמת שלמה ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד