כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

עקב חשש לפגיעה בתינוקת, המשטרה עצרה לחקירה הורים חרדים בעיצומה של השבת

התינוקת שכבה במצב אנוש, ובמשטרה עלה חשד לפלילים - החשד עדיין נבדק וכלל לא ברור אם יש בו ממש, אך למשטרה לא היה זמן לחכות למוצאי השבת, ועיכבו לחקירה את זוג ההורים תוך חילול שבת • מה היה כל כך דחוף? פרסום ראשון ב"בחדרי חרדים"

עקב חשש לפגיעה בתינוקת, המשטרה עצרה לחקירה הורים חרדים בעיצומה של השבת
ל

חוסר התחשבות בולט? זוג הורים תושבי מודיעין עילית עוכבו לחקירה בחשד להתעללות בבתם התינוקת במהלך השבת, בעוד ביתם מאושפזת בבית החולים ובלי להתחשב ברצונם שלא לחלל את השבת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך השבת הגיעו שוטרים למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים תל השומר, ועיכבו לחקירה זוג הורים שבתם התינוקת מאושפזת במקום.

מפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר בהורים לפעוטה כבת שנה וחצי, שנמצאה ביום חמישי האחרון במיטתה כשהיא ללא דופק ומחוסרת הכרה. לאחר פעולות החייאה היא פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים תל השומר. לדברי בני המשפחה, "הילדה הושכבה לישון ולא התעוררה משנתה".

לאחר בדיקה פתלוגית שנערכה בבית החולים עלו ממצאים שאינם חד משמעים, אך עלה חשד מסויים לפגיעה בפעוטה. יצויין, כי על פי החוק, ברגע שעולה חשד לפלילים בית החולים חייב לדווח למשטרה - ואלה חייבים לפתוח בחקירה.

כאמור, במהלך השבת שהו ההורים בסמיכות לבתם בבית החולים, עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה שוחררו. טרם ברור מדוע החליטו במשטרה לעכב את ההורים דווקא במהלך השבת, בעוד בתם מאושפזת בהשגחה רפואית בבית החולים, ובלי להתחשב ברצונם שלא לחלל את השבת.

אחד השכנים סיפר הבוקר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר במשפחה נורמטיבית. "בבוקר יום חמישי הפעוטה לא חשה בטוב והיה לה חום גבוה. ד"ר לין יחד עם איש הצלה נוסף הגיעו אליהם הביתה ולאחר בדיקה פינו את הילדה לבדיקות בקופת החולים שבסיומן הפעוטה שוחררה לביתה".

בשעות הערב אחד ההורים הלך לבדוק וגילה כי הפעוטה מחוסרת הכרה, הם הזמינו שוב את כוחות ההצלה שביצעו בו פעולות החייאה והוא פונתה במצב קשה לבית החולים תל השומר. "מדובר בזוג כבני 35, הורים לחמישה שישה ילדים, נורמטיביים לחלוטין" סיפר השכן ל'בחדרי'. לדבריו, "בבית החולים התגלה איזה סימן כלשהוא שהעלה חשד מסוים".

כאמור, חוקרי משטרת מחוז ש"י הגיעו לבית החולים ועיכבו את ההורים לחקירה במשטרת מסובים, לא הרחק מבית החולים. עם צאת השבת שוחררו ההורים בתנאים מגבילים.

גורמים במשטרה אומרים כי ההורים הציעו כי ילכו רגלית לתחנת המשטרה, אך מאחר ומדובר היה בסיכון ממשי לחייהם כתוצאה מתנאי הדרך, הם נלקחו בניידת משטרה לחקירה.
בית חולים מעצר חרדים בשבת חשד להזנחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד