י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תקלה חמורה: מטוסי דלתא ארליינס קורקעו

"דלתא איירלינס" קרקעה את כל מטוסיה בעקבות תקלה נדירה - הפסקת פעילות של מערכת המחשבים

תקלה חמורה: מטוסי דלתא ארליינס קורקעו
צחי בן-עמי, פלאש 90

רשת התעופה "דלתא איירלינס" חוותה הפסקת פעילות של מערכת המחשבים, אשר השפיעה על טיסות שהיו מתוכננות להבוקר (ב'). טיסות הממתינות להמראה מעוכבות כעת, טיסות אשר נמצאות בדרכן באוויר מתפקדות כרגיל.

"המערכות שלנו קרסו בכל מקום, ואנשינו מנסים לתקן את התקלה", נכתב בחשבון הטוויטר של חברת התעופה האמריקנית. אלפי נוסעי דלתא חווים עיכובים בנמלי התעופה ברחבי העולם בשל כשל מערכתי במחשבים שהוביל לדחיית הטיסות.

אולם ישנם דיווחים כי מדובר על האקרים שפרצו למחשבי החברה ושיבשו את הפעילות, ולכן הוחלט לקרקע את כל המטוסים.

בחברת דלתא ממליצים לנוסעים לבדוק את סטטוס הטיסה שלהם בזמן שהנושא נמצא בטיפול. בתוך כך, טיסת דלתא אייר ליינס מתל אביב לניו יורק (JFK) תצא בשלב זה כמתוכנן בחצות וחצי.

הטיסה שהמריאה מ-JFK יצאה וצפויה לנחות בהתאם ללוח הזמנים המתוכנן, בשעה 17:35 בנמל התעופה בן גוריון.

מחברת דלתא ארליינס נמסר כי הפסקת כוח (חשמל) באטלנטה, אשר החלה בערך בשעה 2:30 לפנות בוקר (שעון מזרח ארה"ב), השפיעה על מערכות המחשב והתפעול של דלתא איירליינס ברחבי העולם, וגרמה לעיכובי טיסות.

ביטולי טיסה נרחבים צפויים להיות היום. כל הטיסות שיצאו לדרכן פועלות בצורה נורמלית ורגילה. "אנו מודעים לכך שמערכות סטטוס הטיסות, כולל מסכים בשדות התעופה, מראים באופן בלתי תקין שהטיסות פועלות על פי לוח הזמנים המתוכנן. אנו מתנצלים בפני הנוסעים אשר מושפעים מהנושא, והצוותים שלנו עומלים כדי לפתור את הבעיה מהר ככל הניתן".
דלתא ארליינס מטוסים קרקוע תקלה מערכת ממוחשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד