י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בן 25 חשוד בניהול מערך הסעות לשב"חים

הותר לפרסום: תושב פזורה בדרום נעצר בחשד שעמד בראש מערך רשת להסעת שוהים בלתי חוקיים

מעצר שבחים. צילום ארכיון
מעצר שבחים. צילום ארכיון

בפעילות מקיפה של משטרת ישראל בשבועות האחרונים, הצליחה המשטרה לבסס תשתית ראייתית כנגד תושב הפזורה הבדואית בדרום, בחשד לארגון וניהול רשת להסעות שב"חים ברחבי הדרום. על פי החשד, האיש ארגן הסעות תוך קשר עם אדם נוסף תושב הרשות הפלסטינית. בתום פעילות הוא נעצר לפני מספר ימים ומעצרו הוארך. היום תוגש כנגד החשוד הצהרת תובע בבית המשפט בבאר שבע.

תופעת שוהים בלתי חוקיים, מליניהם ומעסיקיהם, נמשכת כל העת. אולם לראשונה, הצליחה המשטרה לשים ידה על צעיר בן 25, תושב הפזורה הבדואית לקייה, בחשד כי ניהל רשת להסעת שוהים בלתי חוקיים ברחבי הדרום.

בשבועות האחרונים נעצרו במספר מקרים שונים, בסמוך לרהט, בצומת פלוגות ובצומת בית קמה, שוהים בלתי חוקיים תושבי הרשות הפלסטינית ומסיעם, הועברו אלו לחקירה וכנגדם הוגשו אף כתבי אישום בגין כניסה שלא כחוק לישראל והסעת שוהים בלתי חוקיים.

פעילויות אלו נערכו תוך כדי פעילות מודיעינית שנערכה כנגד החשוד שלהערכת המשטרה הנו החוט המקשר בין כל המקרים. על פי החשד, החשוד היה בקשר עם אדם תושב הרש"פ ומולו תיאם את כניסת השב"חים. בנוסף, זה ארגן נהגי הסעות שהסיעו את השב"חים, שנתפסו בשבועות האחרונים, ונעצרו לחקירה שבהמשכה אף הוגשו כתבי אישום כנגדם. לפני מספר ימים, כאמור, נעצר בפעילות בלשי המשטרה החשוד העיקרי ומעצרו הוארך.

היום (ב') תוגש כנגד החשוד הצהרת תובע על ידי יחידת התביעות של משטרת ישראל בבית המשפט בבאר שבע ובקשה להארכת מעצרו.

מהמשטרה נמסר כי פעילות האכיפה הממוקדת כנגד השוהים הבלתי חוקיים תימשך, וכי הפעילות מתמקדת לא רק בשוהים הבלתי חוקים אלא גם במסיעים ובמלינים.
שוהה בלתי חוקי הסעת שבחים רשות פלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד