י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בהשתתפות בנט והרב לאו - חלוקת תארים באונו

צפו: טקס הענקת תארים ותעודות ל-200 בוגרות ובוגרי הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו, בהשתתפות הרב הראשי לישראל ושר החינוך

בהשתתפות בנט והרב לאו - חלוקת תארים באונו

ביום שלישי, ה- 26 ביולי 2016, התקיים טקס הענקת תארים ותעודות ל-200 בוגרות ובוגרי הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו בפקולטה למשפטים ובפקולטה למנהל עסקים.

הטקס התקיים במעמד הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, שר החינוך והתפוצות, ח"כ נפתלי בנט, עו"ר משה שמעוני יו"ר הקריה האקדמית אונו בירושלים, יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט, ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי ודיקן הפקולטה למשפטים, פרופ' יובל אלבשן.

במהלך הטקס נאם שר החינוך, ח"כ נפתלי בנט ואמר: "אני חושב שהיום יש עוד 270 סדקים בתקרת הזכוכית של החברה החרדית. עד לפני מס' שנים עברנו תקופה בה התנפלו על החרדים, היתה ירידה בהשכלה הגבוהה של החרדים, כי הדרך היא בהדברות. מעולם לא קרה שבתקופה כ"כ קצרה היה נזק כ"כ גדול. אבל היום יש רוח חדשה בישראל – אתם רצויים".

בנט הוסיף ואמר: "עובדתית היום יש יותר חרדים שמתקבלים למגזר הציבורי, שזה גם הישג, אבל אין מספיק חרדים במגזר הפרטי. לכן, מי שיש לו את הרצון ליצור חברה. העצה הכי חשובה – תמצאו שותף או שניים מעולים. עוד לפני שהקמתי את החברה, מצאתי את השותפים, ורק אחר כך הבאתי רעינות. לא היה לנו רעיונות. משנים את הדרך תו"כ כל כך הרבה פעמים. החיים העסקיים הם זיגזג. אולי הדבר החשוב ביותר. יהיו אכזבות וההתחלה תהיה קשה. ממשיכים. בפעם השביעית אולי תצליחו. גם אם יגידו לא, זה לא מקרין עליכם. זה אומר שהחברה עוד לא מצאה את החיבור, אל תתייאשו, השמיים הם הגבול גם אם אתה ירא שמיים. אני מלא שמחה לראות אתכם, אתם רצויים, מדינת ישראל וכל המגזרים מחפשים אתכם, לטובה. מאחל לכם המון הצלחה".

בנט הוסיף ואמר: "היום ברור לכל שבמגזר הפרטי יש גיבנת מסוימת. קצת יותר קשר לאדם חרדי לעומת אדם לא חרדי. אבל אם אני מנכ"ל חברה, מה שמעניין אותי זה להביא תוצאות. אני רוצה לדעת האם אפשר לקבל ערך לחברה שלי. המעסיק מחפש תכונות – חיוביות, אופטימיות, יכולת בינאישית, לתקשר, אין כמעט עבודה שהיא לא עבודה צוותית, הגדלת ראש".









נפתלי בנט הרב לאו קרית אונו חלוקת תארים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד