כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

מנהטן: יהלומן חרדי זרק בטעות לפח יהלומים בשווי 850 אלף דולר

בובי ישעיה, יהלומן חרדי בעל חנות תכשיטים במנהטן, זרק לפח בטעות תכשיטים בשווי 850 אלף דולר. רק לאחר מספר ימים הוא גילה את הטעות, אך זה היה מאוחר מדי. כעת הוא תובע את חברת הביטוח

אילוסטרציה (יונתן זינדל, פלאש 90)
אילוסטרציה (יונתן זינדל, פלאש 90)

יהלומן חרדי בעל חנות תכשיטים ברחוב היהלומים במנהטן זרק בטעות תכשיטים בשווי 850 אלף דולר. המקרה אירע לפני כשבועיים בערב שבת כאשר היהלומן, בובי ישעיה, בעליה של החנות "מקס ג'ולרי" שממוקמת ברחוב 47 - רחוב היהלומים במנהטן, הכין חבילה של תכשיטים אותם התכוון לקחת עימו לתערוכת יהלומים יוקרתית שהתקיימה בלאס ווגאס.

ישעיה סיפר ל"ניו יורק פוסט", כי מדובר בזוג עגילים משובצות ביהלומים ועוד ארבעה יהלומים נדירים במשקל של 8-12 קראט, אותם ארז בשקיות לבנות מהודקות בגומיות.

ישעיה סיפר כי מיהר להספיק לסגור את חנותו ולהגיע לביתו לשבת בזמן, ולכן בחפזונו העביר את השקיות עם היהלומים ביחד עם ניירת אשפה, לפח הזבל של איש התחזוקה שבדיוק הגיע לנקות את המשרד.

היהלומן גילה את העניין רק חמישה ימים לאחר מכן כאשר הגיע לתערוכה בלאס ווגאס וגילה שהשקיות נעלמו מהתיק שהכין לתערוכה. ישעיה מיהר לעדכן את רעייתו בניו יורק וזו מיהרה למשרד לבדוק אם היהלומים לא נשכחו בטעות בחנות.

"לא עצמתי עין, התפללתי וקיוויתי שהיהלומים יימצאו בדרך כלשהי, אבל זה לא קרה", סיפר ישעיה, "האכזבה הגדולה ביותר הייתה כשגיליתי את היחס שקיבלתי מחברת הביטוח שבה אני מבוטח כבר שנים".

לדבריו, "פניתי לחברת הביטוח "Lloyd’s of London", סיפרתי להם מה שקרה, אבל להפתעתי ולתדהמתי הסוכן הקבוע שלי גילה כלפי עוינות בלתי הגיונית. הוא דרש ממני למלא טפסים, ובנפרד ביקש מאשתי למלא את אותם הטפסים.

"עברתי יומיים של חקירות תחת שבועה והתיק עדיין פתוח", אומר ישעיה שהגיש השבוע תביעה נגד חברת הביטוח בטענה כי חברת הביטוח מנסה להתעלם מחובתה לשלם על אובדן היהלומים, למרות שהוא מבוטח גם במקרה של תאונות.

"זו תאונה לכל דבר, הרי לא זרקתי את היהלומים לפח בכוונה תחילה" אמר ישעיה שדורש מחברת הביטוח פיצויים בגובה שני מליון דולר.
יהלומן מנהטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד