כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

דרעי דואג לתלמידי הישיבות: הקעמפים יקבלו 200 שקל ל'ראש'

ביוזמת השר אריה דרעי, המשמש גם כשר לפיתוח הנגב והגליל, יזכו עשרות קעמפים של ישיבות מתקציב ממשלתי מיוחד עבור פעילות בגליל במהלך חודש אב במסגרת תוכנית "מסע בגליל". דרעי ל"בחדרי": "מגיע גם לציבור החרדי ולתלמידי ישיבות ההסדר להכיר ברגליים את הגליל"

אריה דרעי ותלמידי ישיבות (צילום ארכיון: ליאור מזרחי, פלאש 90)
אריה דרעי ותלמידי ישיבות (צילום ארכיון: ליאור מזרחי, פלאש 90)

ביוזמת שר הפנים אריה דרעי, המשמש גם כשר לפיתוח הנגב והגליל, יזכו עשרות קעמפים של ישיבות מתקציב ממשלתי מיוחד עבור פעילות בגליל במהלך חודש אב במסגרת תוכנית "מסע בגליל".

מדובר בתקציב אשר המשרד מייחד עבור ביקורים ונופשים של תלמידי תיכון ומעלה במגזר הכללי, תחת השם "מסע בגליל", במהלך השנה כדי לגרום לפיתוח ותמיכה בגליל. הישיבות החרדיות והדתיות מעדיפות לממש את ההטבה בימי 'בין הזמנים' אב.

לפי התוכנית, אלפי תלמידים יזכו למימון ממשלתי לקעמפים לבחורי ישיבות חרדיות ודתיות בסכום של 200 שקל עבור כל בחור - עבור פעילויות, אטרקציות, מזון או לינה באזור הגליל.

במשרד הפריפריה אף הוחלט כי כדי לתמוך בתושבי הגליל במסגרת הפרויקט כל ההפעלה והתוכניות הנלוות למחנות הקיץ יהיו אך ורק מתושבי ומפעלי אזור הגליל. גורמים המעורבים בנושא אמרו ל"בחדרי חרדים" כי התקציב לתלמיד מהמגזר הכללי במהלך השנה עומד על 500 שקלים ומעלה אך דרעי בחר לתת מענק של 200 דרעי כדי שכמה שיותר תלמידים יהנו מהתוכנית.

דרעי אמר בתגובה ל"בחדרי חרדים" כי "אני מייחס לפרויקט 'מסע בגליל' חשיבות ערכית ממדרגה ראשונה. הפרויקט נועד לכלל הציבור ומגיע גם לציבור החרדי ולתלמידי ישיבות ההסדר להכיר ברגליים את הגליל. בין הזמנים הוא הזמן המתאים ביותר לפעילות מבורכת זו".,
אריה דרעי הנגב והגליל קעמפים מסע בגליל מימון ממשלתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד