י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בגלל תמונות לא צנועות: הרוצח ישי שליסל חטף מכות בכלא

אירוע חריג בכלא: הרוצח ישי שליסל, המרצה עונש מאסר עולם על רציחת הנערה שירה בנקי ע"ה במצעד בירושלים, עורר מהומה בכלא איילון לאחר שהשחית תמונות לא צנועות, כך לטענתו, של חברו לתא. בתגובה, חברו לתא הכה אותו ושליסל נזקק לטיפול רפואי והועבר לתא מבודד

שליסל בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שליסל בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אירוע חריג בכלא: הרוצח ישי שליסל, המרצה עונש מאסר עולם על רציחת הנערה שירה בנקי ע"ה במצעד בירושלים, עורר מהומה בכלא איילון שם הוא מרצה את עונשו.

ל"בחדרי חרדים, נודע כי לפני מספר שבועות התרעם שליסל על חברו לתא, לאחר שזה החזיק בתמונת בני משפחתו. במהלך הוויכוח, שליסל לקח לידיו את התמונות, שלטענתו היו לא צנועות, והשחית אותן. הדבר גרם לתסיסה בין האסירים ובשירות בתי הסוהר החליטו להענישו.

שליסל הועבר מתאו לתא שמור, שם הוא נמצא לבדו, עד להערכת מצב מחודשת של שירות בתי הסוהר ומפקד כלא איילון.

על פי דיווח של הכתב מאור צור בערוץ 10, בתגובה לקריעת התמונות האסיר הכה אותו ושליסל נזקק לטיפול רפואי. עורכת דינו של האסיר, רותם טובול, טוענת כי רק לאחר שפנתה לשירות בתי הסר בוצעה ההפרדה.

שליסל בבית המשפט. צילום: אלי שלזינגר

כזכור, ישי שליסל (41) דקר בסכין צועדים בשני אירועים במצעד הגאווה בירושלים. לאחר שהורשע בשנת 2005 וריצה 10 שנות מאסר, שוחרר ביוני 2015. חודש לאחר מכן ביולי 2015, דקר שליסל למוות את שירה בנקי ע"ה בת ה-16 ופצע שישה אחרים, הורשע ונדון למאסר עולם בגין רצח, 31 שנות מאסר נוספות בגין שישה ניסיונות רצח ופציעה בנסיבות מחמירות.

לפני המצעד האחרון בירושלים, נעצר שליסל על ידי חוקרי ימ"ר ירושלים בחשד שניסה לשכנע את אחיו מיכאל לפגוע במשתתפי המצעד. בשיחת הטלפון שנערכה בין השניים, ביקש ישי מאחיו מיכאל, לפעול נגד מששתפי המצעד, אולם אחיו השיב ואמר כי הוא "בר פלוגתא" שלו בעניין. חוקרי המשטרה שהקשיבו לשיחה היו בטוחים כי הכוונה לפלוגה לוחמת נגד מששתפי המצעד, ולא הבינו שמיכאל חולק על אחיו בעניין זה.

"כל מי שלמד גמרא פעם בחייו, יודע שמשמעות המונח בר פלוגתא, הוא בעל מחלוקת" אמר מיכאל בראיון ל'בחדרי חרדים', "כלומר, לא שותף לדעתך. במשטרה לא הבינו ויתכן מאוד שהם לא רצו להבין את המשמעות של דבריי. הם מבחינתם הסיקו כי אני שותף לדעתו של ישי בעניין הדרך למנוע את המצעד וראו בי פוטנציאל חמור העלול כביכול לסכן את שלום הציבור. למעשה, המשטרה השתמשה בשיחה הזאת כעלה תאנה לקיום מעצר, וההוכחה - גם אחים נוספים שלי כולל אמא נעצרו, למרות שלא שוחחו בכלל עם ישי".
ישי שליסל כלא איילון אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד