י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מעצר מקרי הוביל לפשיטה משטרתית באלעד

כוחות משולבים של המשטרה, רשויות המס ומשרד התחבורה פשטו על העיר אלעד, אספו מספר כלי רכב וריכזו אותם בחניון, במה שנראה לקראת החרמתם. הסיבה, על פי החשד, חברה להשכרת רכב פועלת ב'שחור' ומשתמשת בכלי רכב שאינם עומדים בתקן. ואיך זה קשור למעצר מקרי של שוטר תנועה?

מעצר מקרי הוביל לפשיטה משטרתית באלעד

כוחות משולבים של המשטרה, רשויות המס ומשרד התחבורה פשטו הבוקר (שני) על העיר אלעד, אספו מספר כלי רכב וריכזו אותם בחניון, במה שנראה לקראת החרמתם. הסיבה, על פי החשד, חברה להשכרת רכב פועלת ב'שחור' ומשתמשת בכלי רכב שאינם עומדים בתקן.

במהלך הפשיטה בעיר, כתשעה כלי רכב הועברו לאחד החניונים בעיר. מדיווחים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר במבצע - שתוכנן במשך מספר שבועות - שהחל במקרה, זאת לאחר ששוטר תנועה עיכב לפני תקופה רכב לבדיקה. על פי החשד, הרכב היה ללא 'טסט'. הנהג השיב כי לא מדובר ברכבו והוא שכור.


חלק מכלי הרכב בחניון (ישנם כלי רכב אשר אינם קשורים)

בעקבות כך נפתחה חקירה משטרתית בשיתוף משרד התחבורה ומס הכנסה. במהלך הביקור עלה גם חשד כי כלי רכב נוספים אינם עומדים בתנאי סף ומסוכנים לנהיגה.

אחד התושבים סיפר ל'בחדרי' כי למקום הגיעו מספר ניידות משטרה יחד עם רכבים נוספים, נכנסו לביתו של החשוד ולאחר שריכזו את הרכבים בחניון סמוך לבית והחרימו את המפתחות, עיכבו את החשוד.

במשרד התחבורה וברשות המיסים סירבו בשלב זה להתייחס למקרה. ניסיונותינו ליצור קשר ולקבל תגובה מהחשוד בפרשה לא צלחו.



משרד התחבורה השכרת רכב רשות המיסים אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד