י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גופת הפעוטה ממודיעין עילית שוחררה לקבורה לאחר שהוסר החשד להתעללות

לאחר שגופת הפעוטה תהילה זלוצ'בסקי ע"ה, שנפטרה אתמול, עברה בדיקה במכון לרפואה משפטית - היא שוחררה לקבורה וההורים נוקו מחשד

גופת הפעוטה ממודיעין עילית שוחררה לקבורה לאחר שהוסר החשד להתעללות
נרות נשמה צילום: באדיבות המצלם

הפעוטה ממודיעין עילית שנפטרה - שוחררה לקבורה, לאחר שגופתה עברה בדיקה פתולוגית והחשד שהיה כלפי ההורים הוסר.

מדובר בפעוטה בת שנה וחצי שאיבדה את הכרתה בשבוע שעבר במודיעין עילית ונפטרה לפני כיממה. דו"ח פתולוגי של המכון לרפואה משפטית הסיר את החשד לפגיעה על ידי ההורים - והגופה שוחררה לקבורה.

אתמול (ב') ארבעה ימים לאחר שאיבדה את הכרתה, נפטרה בבית החולים תל השומר הפעוטה תהילה זלוצ'בסקי ע"ה, כבת שנה וחצי ממודיעין עילית שהובהלה לבית החולים ביום חמישי האחרון לאחר שאיבדה את הכרתה.

כזכור, ב"בחדרי חרדים" נחשף אתמול כי הוריה של הפעוטה נלקחו לחקירה בעיצומה של השבת, זאת לאחר שעל גופה של הפעוטה התגלו חבלות שהעלו לכאורה חשד לפגיעה ובעקבות כך נפתחה חקירה.

כאמור, לאחר מאמצים רבים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. אתמול נערכה בדיקת MRI לפעוטה ולאחר הבדיקה הוסר החשד כלפי ההורים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום חמישי איבדה הפעוטה את הכרתה בבית המשפחה ולאחר פעולות החייאה פונתה לבית החולים תל השומר כשמצבה אנוש. במהלך השבת התגלו ממצאים מחשידים לכאורה ודיווח על כך הועבר מבית החולים למשטרה כמתחייב. חוקר ממחוז ש"י הגיע בעיצומה של השבת ולקח את ההורים לחקירה במשטרת מסובים, שם נחקרו השניים בחשד לפגיעה בחסר ישע.

בני משפחתה של הפעוטה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' סיפרו כי למרות חקירת המשטרה והממצאים המחשידים, מבדיקות נוספות שערכו הרופאים התחזקה ההשערה כי מדובר בחבלות שנגרמו במהלך פעולות החייאה ולא על ידי ההורים. יחד עם זאת, חקירת המשטרה טרם מוצתה.

אחד השכנים סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר במשפחה נורמטיבית. "בבוקר יום חמישי הפעוטה לא חשה בטוב והיה לה חום גבוה. ד"ר לין יחד עם איש הצלה נוסף הגיעו אליהם הביתה ולאחר בדיקה פינו את הילדה לבדיקות בקופת החולים שבסיומן הפעוטה שוחררה לביתה".

לדבריו, בשעות הערב אחד ההורים הלך לבדוק וגילה כי הפעוטה מחוסרת הכרה, הם הזמינו שוב את כוחות ההצלה שביצעו בו פעולות החייאה והיא פונתה במצב קשה לבית החולים תל השומר. "מדובר בזוג כבני 35 נורמטיבים לחלוטין" סיפר השכן.
מודיעין עילית גופה פעוטה קבורה בדיקה פתולוגית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד