י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שריפה ב'עמיתים': בן 74 אשם בהצתה ואיומים

כתב אישום הוגש נגד ישראל שירון מראש העין באשמת איומים והצתה של משרדי קרן הפנסיה 'עמיתים' בתל אביב

צילום אילוסטרציה:  קובי הר צבי
צילום אילוסטרציה: קובי הר צבי

יומיים לאחר שהצית אש במשרדי קרן הפנסיה "עמיתים" בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד ישראל שירון (74) מראש העין שאמר לעובדים "אני אשרוף אתכם, ואהרוג את כולכם, גנבים".

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ליהי מלצמן, ביום ראשון בסביבות השעה 7:00 בבוקר, הגיע ישראל כשהוא נושא עמו חומר דליק וגפרורים אל משרדי קרן הפנסיה "עמיתים" שברחוב ארלוזרוב 93 בתל-אביב.


צילום: דוברות כיבוי אש מרחב דן

במשרדי הקרן, החל לצעוק לעבר אחת מעובדות המקום: "גנבים פושעים תחזירו לי את הכסף". בעקבות כך, פנתה אליו מנהלת השירות במקום, הורתה לו להפסיק לצעוק, הסבירה לו כי טרם פתחו את המשרדים וביקשה ממנו לעזוב.

בתגובה לכך, החל לאיים שישרוף את המקום ואמר "אני לא יוצא מפה, אני אשרוף אתכם, ואהרוג את כולכם, גנבים". בזמן שמנהלת השירות פנתה לנעול את דלת משרדי הקרן, הצית ישראל באמצעות החומר הדליק והגפרורים שלוש עמדות במשרדי הקרן וגרם לנזק כבד לעמדות עצמן, לכיסאות, מחשבים, טלפונים, מסמכים, מדפסת, מזגן ולציוד משרדי אחר שהיה במקום. כמו כן, בעקבות ההצתה הופעלו גלאי עשן בבניין, עשן סמיך יצא מחלונות הבניין, שוהים במקום פונו ופיח הצטבר במסדרון. האש כובתה באמצעות כוחות הצלה של מכבי אש שהוזעקו למקום.
קרן פנסיה הצתה איומים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד