י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המכתב המפליל שניסה שליסל להבריח מהכלא: "הקב"ה נתן לכם הזדמנות נוספת לתקן"

ימים ספורים לפני המצעד האחרון בירושלים עצרה המשטרה את הרוצח ישי שליסל בחשד שניסה להוציא אל הפועל פגיעה נוספת במשתתפי המצעד. ב"ערוץ 10" דווח כי אנשי השב"ס מצאו מכתב ששליסל ניסה לשלוח לבני משפחתו בו הוא קורא להם לכאורה לפעול כנגד המצעד

ישי שליסל (יונתן זינדל, פלאש 90)
ישי שליסל (יונתן זינדל, פלאש 90)

ימים ספורים לפני המצעד האחרון בירושלים נעצר הרוצח ישי שליסל, המרצה מאסר עולם בגין רציחתה של הנערה שירה בנקי ע"ה במצעד הקודם, בחשד שניסה להוציא אל הפועל תקיפה נוספת כנגד משתתפי המצעד.

גם אחיו נעצר, אך לאחר מכן שוחרר, זאת לאחר פשלה של המשטרה שחשבה בטעות שאחיו מזדהה עם מעשיו, בעוד אחיו למעשה אמר לו שהוא מתנגד למעשים.

ב"ערוץ 10" נחשף הערב (שלישי) מכתב שכתב שליסל לבני משפחתו בו ביקש לעצור את המצעד ולפעול כנגדו.

על פי הדיווח, במכתב כתב שליסל בין היתר: "היום שמעתי שהרשעים מתכננים לעשות השנה בירושלים עיר הקודש את מצעד התועבה הכלל ארצי.

"הם ירצו להגיע לכותל, לחלל את המלך בביתו לעיני מצלמות כל העולם. עתה הקדוש ברוך הוא נתן לכם הזדמנות נוספת לתקן... אין ברירה".

שליסל כתב לסיום, "זה מה שהקב"ה דורש מאתנו, להיאבק עד לביטול המצעדים לגמרי, להסיר את חילול השם הגדול הזה ובלי מסירות נפש אי אפשר לפסול שום דבר".

המכתב נתפס על ידי גורמי המודיעין של שרות בתי הסוהר שהעבירו אותו למשטרה, והוא ישמש כראיה במשפט.

כזכור, אתמול דווח כי שליסל הוכה בכלא על ידי חברו לתא, לאחר שהשחית תמונות של בני משפחתו של חברו לתא בטענה כי הן אינן צנועות. בעקבות האירוע שליסל הועבר לתא מבודד.
ישי שליסל מצעד התועבה שירות בתי הסוהר מכתב מפליל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד