י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אוסף של פריטים - ואת משודרגת

לקראת החורף הקרב והולך, שבה אורית לבה עם צרור טיפים • איך משלבים צבעים? פריטים? סגנונות? • ביגוד חגיגי, ביגוד לעבודה, וגם על התיקים הגדולים • ויש רעיון מקורי ואישי כמתנת יום הולדת

אוסף של פריטים - ואת משודרגת



הנה לכן רגע מוכר: נכנסתן לאחת מחנויות האופנה, ואת עינכם צדה חולצה יפה, שפשוט כאילו קראה: קחי אותי לאוסף הבגדים אלייך לארון.

ואז, בכל זאת המצב השתנה ברגע, כשמדדתן את אותה חולצה ופתאום היא נראתה לכן שונה: אולי אם הייתה בצבע שונה, אולי אם היו לה שרוולים מעניינים, חסר לה משהו... שיק, סגנון, או משהו אחר, שאין אנו יודעות מהו בדיוק.

אז לפני שנפסול את אותה חולצה כדאי להבין ולדעת, כי גם אותה חולצת בייסיק פשוטה תוכל ברגע להפוך לחולצה מעניינת, מיוחדת ואופנתית, לו רק נוסיף לה אביזרים, צבעוניות והמון שיק.

אביזרים - איך אפשר בלעדיהם?

שרשראות צבעוניות, עשויות חרוזי עץ או פלסטיק, צעיפים, חגורות, גרביונים, כובעים, כפפות, תיקים, פרחים בשיער, פרחים לדש הז'קט, סיכות ומה לא??

לאורך כל שעות היום, עם כל בגד, הכי בסיסי ומשעמם שיש, תוכלו ליצור ברגע, הופעה שונה, מיוחדת ואופנתית.

כל מה שנותר לכן הוא להציץ בחלונות הראווה, לקבל רעיונות לשדרוג הביגוד המצוי גם אצלכן בארון,ולהעתיק או לסגנן כראות עינכן, בתוספת מעט תעוזה וראש פתוח לשנויים.

אוהבות צבעים? לכו על סריג חלק וקשרו צעיף ססגוני צבעוני, או שרשרת חרוזי ענק צבעונית, וברגע, סגננתן לעצמכן הופעה אחרת.

לשעות העבודה, כשנדרשת מכן רצינות או סמכותיות מסוימת, העדיפו אביזרים סולידיים כמו שרשראות עשויות חוליות מתכת,פנינים (אפשר גם מפלסטיק)או חרוזי עץ, והכול תלוי בצבעוניות הביגוד אותה בחרתן ללבוש, כחלק משלים לכל ההופעה.

תיקים גדולים, ממשיכים איתנו גם לעונת החורף, במיוחד אלו העשויים מזמש, בצבעוניות חומה(הצבע בה' הידיעה לעונה), דמויי נחש, מאובזרים עם ניטים, אבזמים וגדילי עור פרנזים בהשפעת סגנון שנות ה-70.

הפרווה המלאכותית, גם היא חלק מקבוצת האביזרים, נלוות בגימורים על ווסטים, צעיפים, וכובעים.

כלל בסיסי אחד

טיפ מיוחד לעונה הקרובה: כדאי לאמץ ווסט דמוי פרווה וללבוש אותו כאביזר משלים מעל כל חולצה או שמלה, אותה תבחרו ללבוש, והסגנון ישתנה ברגע: מעל חולצת משבצות או טוניקת משבצות, מעל שמלת צמר חלקה ועוד.

לשעות הערב והבלויים רוב האביזרים מוכרים לנו בתוספות של אבנים מבריקות, שרשראות עשירות מראה הן בצבעוניותן והן משילובי חומרים מיוחדים כמו: עור ומתכת, מתכות ובד, שילובים מיוחדים של אבני סוורובסקי בצבעוניות אחידה או כמה צבעים בשרשרת או צמיד אחד, וכמובן פנינים.

אז לפני שתתחילו במלאכת האבזור העצמי, כדאי לזכור כלל בסיסי אחד:

אם בחרתן ללבוש חולצה או שמלה עשירה בהדפסים, לא נחוץ להוסיף במקרה זה שרשרת. אבזרו עצמכן עם שני צמידים גדולים על היד וזהו!

תנו במה מרכזית לחולצה או השמלה הצבעונית אותה בחרתן ללבוש, ויתר האביזרים הנלווים כולל הנעליים, יהיו שקטים ורגועים הן בצבעוניותם והן במראה והסגנון אותם הם משדרים.

מרגישים זקוקים לעוד עצות, טיפים או הדרכה כללית ליצירת סגנונות חדשים בלבוש?

אשמח ללוות אתכן ליום כיף של סטיילינג אישי להעשרה אישית לימודית כיצד להתלבש נכון על פי הנתונים האישיים, כיצד להוסיף אביזרים לכל הופעה וליצור בכל פעם סטיילינג אישי מיוחד ונכון.

רעיון מקורי ואישי כמתנת יום הולדת, שדרוג מלאי ובנייה מחדש של מלאי פריטי הלבוש בארון הבגדים, או חווית ערב סטיילינג בחוגי בית, ערבי כיף, הפעלות לבנות מצווה וימי הולדת, שת"פ עם מעצבים, יצרנים ויבואני אופנה.

אורית לבה, סטייליסטית - 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד