י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חברת החקירות שנשכרה לבדיקת פרשת הסלמנולה בקורנפלקס ושיווקה - מפרסמת המסקנות

אז איך קרה שלמרות ההחלטה לא לשווק חבילות קורנפלקס מתאריך מסוים - משטח הגיע לשיווק ברשת החרדית 'יש חסד' ? 'ויצמן יערי' חברת חקירות שבדקה את הסיפור, מפרסמת מסקנותיה

קורנפלקס תלמה מבית יונילוור
קורנפלקס תלמה מבית יונילוור

פרטים חדשים התגלו במשבר הקורנפלקס של תלמה: היום התפרסם דוח החקירה של משרד החקירות 'ויצמן יער', אשר חקר את הפרשה בימים האחרונים. ממצאי החקירה חושפים את הדרך שבה יצא המשטח הנגוע בסלמונלה, שהכיל כ-240 אריזות דגני בוקר 'קורנפלקס' מחברת האחסון.

מתברר כי משטחי קורנפלקס תלמה נשלחים לאחר ייצורם וסידורם על משטחי העץ לחברת לוגיסטיקה חיצונית: "לוגיסטיקר", אשר מאחסנת את המשטחים ומפיצה אותם לרשתות. תהליך האריזה מתחיל במפעלי הייצור של תלמה, שם המוצרים נארזים במשטחי עץ שעל גביהם מודבקת מדבקה הנושאת את מספרם הסידורי, תאריך הייצור ועוד. לאחר מכן המשטח עובר למחסן "לוגיסטיקר", משם המשטחים מופצים. ישנם משטחים המוגדרים כחסומים על ידי תלמה ולכן הם ממתינים במחסני "לוגיסטיקר" עד לאישור בקרת האיכות של תלמה.

מממצאי החקירה עולה כי המשטח הנגוע אכן סומן כחסום להפצה- עד לתום בדיקת איכותו. אותו משטח, שבפועל היה בסטטוס חסום, והמתין במחסן "לוגיסטיקר" להוראה ממחלקת בקרת האיכות של תלמה נשלח על ידי אחד מעובדי חברת "לוגיסטיקר" ל"שופרסל", על ידי הדבקת מדבקה של משטח אחר- שהיה תקין וללא סטאטוס חסום. בדוח החקירה מצוין כי זוהי הדרך היחידה שבה המשטח הנגוע היה יוצא מהמחסן, עקב ראיות שנמצאו של מדבקות המשטח הנגוע והמשטח התקין שהוחלפו.

תגובת חברת לוגיסטיקר לא התקבלה, עד למועד פרסום הכתבה
קורנפלקס תלמה יונילוור לוגיסטיקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד