י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

אימה בויליאמסבורג: גל מעשי שוד

שחור פרץ לבית בויליאמסבורג וניסה לשדוד אשה באיומי סכין • תושב: "המשטרה לא פועלת - זה ניסיון שוד השלישי בחודש"

צילום: אחמד רחים חטיב, פלאש 90
צילום: אחמד רחים חטיב, פלאש 90

חודש אחרי ניסיון שוד באיומי אקדח של רואה חשבון בויליאמסבורג, ושלושה ימים לאחר תקיפת אישה חרדית, שוב ניסיון שוד, הפעם באיומי סכין.

המקרה אירע אתמול (ג') בשעה 10 בערב ברחוב טיילור בשכונת ויליאמסבורג, אחד הרחובות המרכזיים בשכונה.

אישה חרדית בת 27 שבה לביתה, פתחה את דלת ביתה ומיהרה לסגור אותה, אלא שצעיר אפרו אמריקני, פרץ פנימה. בשלב זה החלה האשה לברוח לכיוון חדר האמבטיה כדי לנעול את עצמה מפניו, אבל השודד הספיק להגיע אליה ולאלץ אותה להגיע למטבח.

במטבח שלף השודד סכין שהיה בקרבת מקום ודרש מהאשה כסף ויהלומים, תוך שהוא מאיים עליה שאם תשמיע קול הוא ידקור אותה למוות. האשה פצחה בצעקות והשודד נמלט.

חוקרי המשטרה וארגון השומרים הגיעו למקום, אך כאמור גם בפעם הזו כמו ביתר הפעמים הצליח השודד להימלט. חוקרי המשטרה שגבו עדות מהאשה אמרו כי כפי הנראה המתין השודד לקורבנו בתוך הבנין וכשהבחין באשה, פרץ לבית. המשטרה לקחה אתמול את סרטי האבטחה ותנסה לזהות את השודד.

שרוליק ליכטשטיין המתגורר ברחוב אומר ל'בחדרי חרדים': "שלושה נסיונות שוד בחודש אחד, בשכונה אחת, במרחק זעום אחד מהשני, והמשטרה אינה מצליחה ללכוד את השודד? לדעתי היא אינה מנסה מספיק. המצב הזה לדאבוננו חוזר על עצמו כל השנה אבל ביתר שאת בשבתות ובחגים, ובימות הקיץ. הגויים יודעים היטב שבשבתות אסור ליהודים להזעיק משטרה ולכן הם פושטים על השכונה ועושים בה כטוב בעיניהם.

"בקיץ רוב הבנינים ריקים מאדם, כי משפחות רבות נמצאות בקונטרי, אז השודדים פשוט פושטים על הבתים ללא חשש, אני מכיר אנשים שלוקחים איתם לקונטרי את כל תכולת הבית מחשש לשוד. המשטרה היא האשמה במצב ששורר פה בשכונה, לא פלא שאנשים עוזבים את השכונה ומחפשים מקומות חילופיים", אומר ליכטשטיין.
פשע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד