י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרסום ראשון: גבאי הקוקאין מאשדוד שוחרר מהכלא בברזיל

חמישה חודשים לאחר שנעצר כשניסה להבריח קוקאין מברזיל, שוחרר השבוע גבאי בית הכנסת מאשדוד, בהשתדלותו של החיד"ו וייס • מיד לאחר תשעה באב הוא צפוי לעשות את דרכו בחזרה לישראל • הסיפור המלא בפרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'

הסמים שנמצאו ברשותו של האברך. צילום: המשטרה הפדרלית
הסמים שנמצאו ברשותו של האברך. צילום: המשטרה הפדרלית

פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים': כחמישה חודשים לאחר שנעצר עם קוקאין בברזיל, שוחרר השבוע גבאי בית הכנסת מאשדוד והוא ישוב לאחר תשעה באב לישראל.

השחרור התאפשר בין השאר הודות למאמציו של החיד"ו וייס, שסייע רבות במקרה. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הכחיש החיד"ו את השמועות שהופצו כי נטש במהלך התיק את הטיפול בו.

על פי הפרטים שנחשפו לראשונה ב'בחדרי חרדים', אברך חסידי כבן 29 מאשדוד, הגיע למחרת פורים לנמל התעופה קורומבה הסמוך לעיר הבירה קמפו גראנדה בברזיל. בבדיקת כבודתו, נמצאה כמות גדולה מאוד של סמים שהייתה מחולקת לתשע שקיות, הנסחר בשוק הישראלי בשווי של כמיליון שקלים.

מאז מעצרו, האברך נמצא בכלא ועסקנים ניסו לסייע על מנת לשחררו ולהביאו חזרה לישראל. "ישראלי נתפס עם 1.5 ק"ג של קוקאין טהור", דווח בזמנו בכלי התקשורת המקומיים, כאשר על פי מה שדווח, הוא ניסה לצאת לסאו פאולו, ומשם להמשיך לאירופה.

הסם שנמצא בתא המטען של הנוסע, אותר בבדיקה של סוכני המשטרה הפדרלית, באמצעות מכשיר רנטגן המוצב בעלייה למטוס - זאת לאחר שהאברך היה נראה עצבני ומפוחד כאשר העביר את מזוודתו במכונת השיקוף.

"מדובר באברך יקר, גבאי בית כנסת ואף עוסק בקירוב רחוקים", אמר אחד ממקורביו בשיחה ל'בחדרי חרדים'. לדבריו, "אין ספק שמישהו ניצל את תמימותו, ותמורת סכום כסף שכנע אותו להעביר חבילה, מבלי שציין כמובן שמדובר בסמים".
הברחת סמים הברחת קוקאין שחרור גבאי אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד