כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

התבטאות מוגזמת נוספת של טראמפ: האשים את אובמה והילארי בייסוד דאעש

הלילה האשים את נשיא ארה"ב אובמה, ואת יריבתו בהתמודדות על תפקיד הנשיאה הבאה הילארי קלינטון, כי ייסדו את ארגון 'המדינה האיסלאמית דאעש'

התבטאות מוגזמת נוספת של טראמפ: האשים את אובמה והילארי בייסוד דאעש
רויטרס

טראמפ ממשיך בהתבטאויות שערורייתיות: הלילה האשים את נשיא ארה"ב אובמה, ואת יריבתו בהתמודדות על תפקיד הנשיאה הבאה הילארי קלינטון, כי ייסדו את ארגון 'המדינה האיסלאמית דאעש'. לא פחות ולא יותר.

אחר שדווח כי השירות החשאי יקיימו שיחת בירור עם טראמפ, בעקבות דבריו באמצע השבוע, מהם השתמע כי יש לעצור את הילארי קלינטון, אף באמצעים אלימים - מסיט המועמד הרפובליקני את הזרקורים שוב, הפעם בהאשמה חמורה במיוחד.

את הדברים אמר הלילה דונלד טראמפ, בכנס תומכים שהתקיים בפורט לודרדייל שבמדינת פלורידה. הוא אף הוסיף וטען כי הארגון הרצחני, שמחקר אחרון מעריך כי רצח עד כה יותר מ 30 אלף בני אדם "רוחש כבוד" לאובמה.



הסיבה להאשמה הקשה נגד אובמה, לפי טראמפ, היא המדיניות האמריקאית במזרח התיכון מאז תחילת נשיאותו, ש"שחררה שדים" באזור. במהלך אותו נאום בפלורידה, הכחיש טראמפ את הדיווחים כי זומן לשיחה עם אנשי השירות החשאי.

במקביל, ניו יורק עצרה אמש נשימתה, עת צעיר בשנות העשרים לחייו טיפס על בניין גבה קומות ברחוב ה-46 במנהטן. הבניין, על שמו של טראמפ, והצעיר ביקש לפגוש בו, כשהוא מצהיר על תמיכתו בו לנשיאות. אחר שעה ארוכה הצליחו שוטרים ללוכדו בכוח ולהכניסו דרך אחד מחלונות הבניין.
טראמפ דעאש אובמה והילארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד