ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

לראשונה מזה שנתיים: ש"ס חוזרת ל-8 מנדטים

הישג נאה לחרדים בסקר שפורסם הבוקר, יש עתיד מתחזקת על חשבון המחנה הציוני • עוד בסקר: בנט אמין יותר מנתניהו בסוגיית המנהרות

צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90

החרדים מתחזקים: הבוקר (ה) מתפרסם סקר 'מאגר מוחות' של מכון הסקרים בראשות הפרופסור יצחק כץ ב'רדיו 103' - ועל פיו המפלגות החרדיות מתחזקות כל אחת במנדט, ואילו יש עתיד מקבלת 21 מנדטים.

בסקר נשאלו המשתתפים אילו הבחירות היו מתקיימות היום למי היו מצביעים. ש"ס רושמת עליה במנדט ל-8 מנדטים. גם יהדות התורה רושמת עליה במנדט ועולה ל7 מנדטים. הליכוד מאבדת 3 מנדטים ומקבלת 27, יש עתיד ממריאים ל-21 (תוספת 10 מנדטים), המחנה הציוני מתרסקת ל-10 מנדטים, הבית היהודי מתחזקת ב-5 ומקבלת 13 מנדטים, ישראל ביתנו עולה ב-3 ומקבלת 9 מנדטים.

עוד בסקר: כולנו של כחלון מאבדת 4 מנדטים ומקבלת 6 בלבד, מרצ מתחזקת במנדט ומקבלת 6 והרשימה הערבית המשותפת שומרת על כוחה ומקבלת 13.

בכיר בש״ס מגיב לבחדרי חרדים בעקבות הסקר של פרופסור יצחק כץ: ״אנחנו לא מופתעים. אנחנו מרגישים בכל מקום שש"ס מתחזקת ואין לנו ספק שנמשיך לגדול. רק לפני שלושה שבועות קיבלה ש"ס 8 מנדטים בסקר פנימי שהזמינה מפלגה גדולה. ההישגים הגדולים והרפורמות של השר דרעי מתחילים לחלחל. רק שלשום זכה השר דרעי בתואר השר החברתי ביותר בממשלה והציבור מתחיל להכיר בהישגים הגדולים שלו בכל התחומים״.

בצל העימות הסוער בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר נפתלי בנט וח"כ יאיר לפיד בנושא המנהרות בימי מבצע צוק איתן, נרשמה הפתעה גם בשאלה למי אתם מאמינים בנושא המנהרות: 41% מאמינים לבנט לעומת 28% בלבד לנתניהו.
יהדות התורה שס מנהרות נתניהו יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד