י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מי יטפל במתווה הכותל? דוד שרן מסיר אחריות

ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, דוד שרן, שפרש השבוע באופן מפתיע מתפקידו, אמר ל"בחדרי חרדים" כי מתווה הכותל, שעד עד כה היה תחת אחריותו, יועבר לטיפול גורם אחר וכי הוא מסיר את ידיו מהנושא

(Zack Wajsgras/Flash90)
(Zack Wajsgras/Flash90)

עכשיו זה רשמי: ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, דוד שרן, שפרש ביום שלישי באופן מפתיע מתפקידו, אומר ל"בחדרי חרדים" כי קידום מתווה הכותל לא יהיה בטיפולו.

שרן מונה לפני כחמישה חודשים על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לעמוד בראש צוות שיקדם את מתווה הכותל, זאת לאחר מינויו של אביחי מנדלבליט ליועץ המשפטי לממשלה שבתפקידו הקודם כמזכיר הממשלה הוביל את מתווה הכותל.

שרן נשאל על ידי "בחדרי חרדים" האם כמי שהוביל את מתווה הכותל מטעם ראש הממשלה הוא מסיר את אחריותו כעת מהנושא, והשיב כי הדבר "לא יהיה בטיפולי". שרן אף נשאל האם הוא חושש שהמתווה יתקע בעקבות פרישתו והשיב שלא.

שרן הספיק במהלך משימתו סביב קידום מתווה הכותל החדש לערוך פגישה של הרבנים הראשיים לישראל - הגאון רבי דוד לאו והגאון רבי יצחק יוסף - עם ראשי המפלגות החרדיות בלשכת ראש הממשלה, ומספר מפגשים נוספים, אך טרם הגיע למתווה מוסכם על כל הצדדים.

דוד שרן (קובי גדעון, לע"מ)צילום: דוד שרן (קובי גדעון, לע"מ)
דוד שרן (קובי גדעון, לע"מ)

כזכור דוד שרן הודיע לראש הממשלה נתניהו על כוונתו לקחת פסק זמן מהשירות הממשלתי ולבחון מספר הצעות לתפקידים בכירים מחוץ לממשלה. ראש הממשלה נתניהו ביטא הערכה עמוקה לשרן, על ניהול לשכת ראש הממשלה כראש הסגל בשנה וחצי האחרונות, והודה לו על עבודה מקצועית מול משרדי הממשלה וגורמי הכלכלה במשק.

ראש הממשלה אמר כי הוא בטוח שדוד שרן יוסיף לתרום למדינת ישראל גם בשנים הבאות בתפקידים מגוונים.

עם עזיבתו של שרן את תפקידו, נותרו מספר עמדות מפתח בלשכתו של נתניהו ללא מינוי ראוי. כך, במקומו של מנדלבליט עדיין לא מונה מזכיר ממשלה קבוע, לא מונה ראש המועצה לביטחון לאומי, יועץ פוליטי, ראש מערך ההסברה הלאומי ויועץ מקשר בין הלשכה לכנסת.
דוד שרן לשכת ראש הממשלה מתווה הכותל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד