כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מסמך חושף: אלפי ילדים חרדים ילמדו במוסדות מסוכנים

פחות מחודש לתחילת שנת הלימודים, משגר מנכ"ל "החינוך העצמאי" מכתב לעיריית ירושלים ומתריע על סכנת בטיחות ב-32 מוסדות חרדיים בבירה: "אין אישורי בטיחות ובריאות. צריך למנוע קריסה שאחריתה מי ישורנה" • פרסום ראשון

אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)
אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)

פחות מחודש לתחילת שנת הלימודים תשע"ז, משגר היום (חמישי) מנכ"ל "החינוך העצמאי" מכתב לעיריית ירושלים, שנחשף כעת לראשונה ב"בחדרי חרדים", ומתריע על סכנת בטיחות ב-32 מוסדות חרדיים בבירה.

במכתבו כותב מנכ"ל החינוך העצמאי, אליעזר סורוצקין, למנכ"ל העירייה אמנון מרחב: "הימים שלפנינו, הם ימי ההיערכות האחרונים, ערב פתיחת שנת הלימודים תשע"ז.

"בניגוד לשנים עברו ובשונה מערי הארץ, העיר ירושלים עומדת בפני שוקת שבורה. טרם הוחל בשיפוצי בתי הספר לצורך מתן אישורי בטיחות ובריאות, המהווים תנאי לקבלת רישיון הפעלה ממשרד החינוך ל-32 בתי ספר.

סורוצקין כותב כי התריע על ליקויי הבטיחות בפני העירייה: "בפגישות שקיימתי עם עיריית ירושלים התרעתי על הנושא ובמענה, נאמר לי כי העירייה לא תבצע השנה את הנדרש להוצאת רשיונות, וכי האחריות לעריכת השיפוצים בבתי הספר, נופלת מעתה על כתפי החינוך העצמאי".





"כפי שכבר הבהרנו לכם, נושא זה מטופל שנים רבות ע"י העירייה. המבנה הארגוני והתקציבי של החינוך העצמאי, לא מאפשר טיפול בתחזוקת מבני העירייה המוקצים לבתי הספר ובליקויי הבטיחות בהם.

לסיום כותב סורוצקין: "אנו מבקשים מהעירייה לבצע את תיקון הליקויים המעכבים את מתן אישורי הבטיחות והנפקת רישיונות בתי הספר, ולמנוע קריסה בתחילת שנת הלימודים שאחריתה מי ישורנה. אנו מאמינים ומקווים כי כמונו גם אתם, מעוניינים בהמשך שיתוף הפעולה למען ילדי העיר ירושלים".
עיריית ירושלים ליקויי בטיחות אליעזר סורוצקין החינוך העצמאי סכנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד