י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בן דהן נגד הפלס: "נבדוק מקורות מימון"

סגן שר הביטחון הכריז על מלחמת חורמה בתופעת הטרדות המפרסמים והחיילים החרדים, אך בפלג הירושלמי מגיבים בזלזול

בן דהן. צילום: פלאש 90
בן דהן. צילום: פלאש 90

המאבק נגד ה'חרדקים' יוצא לדרך: סגן שר הביטחון אלי בן דהן הודיע הבוקר (ו) על שורה של צעדים נגד עיתון הפלס, ביניהם בדיקת מקורות המימון של העיתון. במקביל, הלילה פוזרו אלפי פאשקווילים נגד אחד מבכירי עיתון הפלס בשכונת רמות בירושלים.

בעקבות עליית מדרגה בהסתה נגד החיילים החרדים - משרד הביטחון יפתח בחקירה ויעקוב אחר מקורות המימון של העיתון ששייך לזרם החרדי הקיצוני 'הפלג'.

בראיון שהעניק סגן שר הביטחון בן דהן לעיתון ישראל היום הוא סיפר על הצעדים המתוכננים נגד התופעה. "לוקח זמן לתפוס את אותם עבריינים, אבל בקרוב זה ישתנה".

לדברי בן דהן, במשרד הביטחון מתכננים גם להגביר את המעקב אחרי ההטרדות של אנשי 'הפלג' ותומכי עיתון 'הפלס' במאבק שהם מנהלים נגד החרם על העיתון ובמתגייסים החרדים, ובקרוב גם תוחמר הענישה נגד המטרידים.

סגן עורך 'הפלס' ישעיהו ויין אמר בתגובה לדברים כי "אנחנו חיים מהוראות קבע, העובדים בקושי לוקחים משכורת. אני מוכן לעזור למשרד הבטחון למצוא את המיליונים". ויין הוסיף בזלזול כי מדובר ב"בדיחה" שכלום לא יצא ממנה.

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע כי הלילה פוזרו אלפי פאשקוולים בשכונת רמות בירושלים נגד אחד מבכירי עיתון 'הפלס'. בפאשקוויל הותקף אחד העורכים ואביו העובד גם הוא בעיתון.

עד כה לא ברור האם מדובר במאבק בתוך העיתון או בגורמים מבחוץ, אולם הערכה נוספת היא כי העיתון עומד תחת מתקפה בשל החזיתות הרבות אותם פתח בשנה האחרונה.
הפלס פאשקוויל בן דהן חרדקים צבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד