כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כבקשת ליצמן: קפה ומאפה ב-5 שקל בברזילי

שר הבריאות ליצמן מברך ואומר כי "מדובר ביוזמה חברתית מהמעלה הראשונה, שאני שמח לגלות כי ברזילי החליטו ליישם זאת" • מנכ"ל ברזילי ד"ר חזי לוי: "שר הבריאות שפועל לרווחת החולים בישראל, זיהה ראשון את הבעיה הקשה בתחום חברתי זה. אנו שמחים להיות החלוצים שמוכרים קפה ומיני מאפה במחירים שווים לכל נפש”

כבקשת ליצמן: קפה ומאפה ב-5 שקל בברזילי

רבות נכתב על השירותים היקרים בבתי החולים השונים – כאשר במקרים רבים נאלצו חולים ובני משפחותיהם להיפרד מעשרות שקלים על מנת להשביע את רעבונם וצימאונם. הדבר הביא את שר הבריאות יעקב ליצמן לקרוא למכירת קפה ומוצרי קפיטריה במחירים מוזלים. "עושקים את משפחות החולים במחירים מופקעים ויש להפסיק את זה" אמר השר.

הראשון להירתם לקריאה החברתית היה המרכז הרפואי 'ברזילי' באשקלון שמכריז על מהפכה בתחום, ופתיחת מזנון בכניסה לחדר המיון, בו ימכרו קפה, מאפה וכריכים בחמישה שקלים בלבד.

"השהות הארוכה של חולים ומלוויהם בהמתנה לבדיקות שונות בבתי החולים עלולה להיות לא קצרה, ועל מנת לשפר את התחושה של ההמתנה החלטנו לפתוח מזנון במתחם ההמתנה בחדר המיון ולאפשר למבקרים ליהנות מקפה ומיני מאפה במחירים שוברי שוק ובשעות הערב והלילה." אומר מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר חזי לוי.

ד"ר חזי לוי מוסיף כי "שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שפועל לרווחת החולים בישראל, זיהה ראשון את הבעיה הקשה בתחום חברתי זה, וכחלק מהמהפכות שמקדם השר בתחום הבריאות בישראל, אנו שמחים להיות החלוצים שמוכרים קפה ומיני מאפה במחירים שווים לכל נפש, וקוראים לשאר בתי החולים להצטרף אלינו".

שר הבריאות ליצמן בירך על היוזמה החברתית של 'ברזילי' ואמר כי "כאשר ערכתי ביקורי פתע בבתי החולים, שמעתי תלונות רבות על המחירים המופקעים של מזון ושתיה בבתי החולים. לא ייתכן שקהל שבוי יצטרך לשלם מחירי עתק עבור קפה או כריך, ומדובר ביוזמה חברתית מהמעלה הראשונה, שאני שמח לגלות כי בברזילי החליטו ליישם זאת".

השר הוסיף כי "המרכז הרפואי ברזילי התבלט בשנים האחרונות כמרכז מוביל בדרום, בין היתר הודות לפעילותו הנמרצת של המנכ"ל ד"ר חזי לוי ואני שמח לגלות כי הם קשובים לצורכי החולים והמבקרים".
ליצמן קפה ומאפה שר הבריאות 5 שקל בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד