ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

נהרס ביתו של רוצח הנערה הלל אריאל הי"ד

כוחות הביטחון נכנסו בלילה לכפר בני נעים שבאזור חברון, והרסו את ביתו של מוחמד טראירה, המחבל בן ה-17 שרצח את הנערה אריאל בביתה בקרית ארבע

נהרס ביתו של רוצח הנערה הלל אריאל הי"ד

כוחות הנדסה של ‏צה"ל נכנסו הלילה לכפר בני נעים באזור חברון, כשהם מלווים בכ-30 כלי רכב וציוד כבד, והרסו את ביתו של המחבל מוחמד טראירה - שרצח את הנערה הלל אריאל הי"ד במיטתה בקריית ארבע.

במהלך הריסת בית המחבל נרשמו מספר מהומות בין מתפרעים לכוחות הביטחון, והאחרונים השתמשו בגז מדמיע על מנת לפזר את המתפרעים.

כזכור, המחבל בן ה-17 חדר מעל גדר היישוב קרית ארבע והגיע לבית מבודד על שביל הביטחון מתחת לישיבה התיכונית. בית משפחת אריאל מוקף כרמים ונמצא כ-100 מטרים מגדר היישוב, המחבל ניצל את הקרבה לגדר והכרמים שהסתירו אותו, אולם המערכת זיהתה אותו וכוח של כיתת הכוננות הוקפץ.



המחבל הספיק לדקור באורח אנוש את הלל יפה אריאל הי"ד, נערה בת 13.5 שהייתה במיטתה, ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותה בבית החולים שערי צדק. אחר מאנשי כיתת הכוננות נפצע קל מדקירה בעת שהתעמת עם המחבל ובהמשך נורה בשוגג על ידי כיתת הכוננות.

בימים שלפני הפיגוע, המחבל פרסם פוסטים בפייסבוק בהם שיבח פיגועים ותבע את זכותו למות מות קדושים. אחותו של המחבל התגאתה בפיגוע הרצחני שביצע וכתבה "אחי שהיד, השבח לאל. שאלוהים ינקום ביהודים. אינשאללה אחי יהיה שמח בגן עדן. די לי שאלוהים תומך".

ימים ספורים לאחר הרצח המתועב, מושל חברון, כאמל אחמד חסן חמיד, ביקר בבית משפחתו של המחבל טראיירה - והיתר הכניסה שלו לישראל בוטל.







הרס מחבל צהל הלל אריאל קרית ארבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד