י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אושר: מינויים חדשים בבנק הפועלים

הנהלת בנק הפועלים אישרה סבב של שלושה מינויים בתפקידי ניהול בכירים

בנק הפועלים. צילום: פלאש 90
בנק הפועלים. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90

הנהלת בנק הפועלים אישרה סבב מינויים בתפקידי ניהול בכירים. חגית בכור מתמנה למנהלת מרכז פיתוח ערך משותף, בחטיבת קשר עם מחזיקי עניין. מדובר בחטיבה חדשה שהוקמה לאחרונה במטרה להוביל תפיסה עסקית המבוססת על יצירת ערך משותף: ערך כלכלי- חברתי וסביבתי, לבנק ולמחזיקי העניין שלו. במסגרת המרכז יפותחו שירותים, מוצרים ותהליכים המקדמים תפיסה זו.

בכור עובדת בבנק 27 שנים. בתפקידה האחרון ניהלה את אגף ייעוץ ומחקר, בחטיבה הפיננסית, במסגרתו קידמה את נושא הייעוץ הפנסיוני בבנק לרבות הקמת מרכזי הייעוץ הפנסיוניים, פיתוח תפיסת ייעוץ פיננסית חדשה בייעוץ לטווח ארוך וקידום נושא הותיקים החדשים. לפני כן ניהלה את מחלקת מוצרים פיננסיים באגף לניירות ערך וכן מילאה שורה של תפקידים בבנק - ביניהם הקמת יחידת התמיכה ביועצים (5050) ועוד.

עו"ד ד"ר אמיר בכר מונה למנהל אגף ייעוץ ומחקר בחטיבה הפיננסית. ד"ר בכר הצטרף לבנק לפני כשש שנים וחצי, ושימש כקצין הציות הראשי של הבנק. במסגרת התפקיד הוביל בכר שורה של תהליכים משמעותיים בקבוצת בנק הפועלים, הכוללים את בניית יחידת קצין ציות ראשי, הטמעת תהליכים חוצי ארגון והובלת תרבות הציות בבנק, הן בישראל והן ביחידות הבנק ברחבי העולם. זאת, בעידן של תמורות רגולטוריות משמעותיות, מקומיות וגלובליות. ד"ר בכר הצטרף לבנק לאחר ששימש במשך כעשר שנים בתפקידים שונים בבנק ישראל, בין היתר, כיועץ משפטי לפיקוח על הבנקים וכמנהל יחידת ההסדרה של יחסי בנק לקוח בפיקוח על הבנקים.

עו"ד ניב פולני מונה לקצין ציות ראשי של בנק הפועלים, בחטיבה לניהול סיכונים. עו"ד ניב פולני מונה לקצין ציות ראשי של בנק הפועלים, בחטיבה לניהול סיכונים. בשש השנים האחרונות כיהן פולני כסמנכ"ל, חבר הנהלה, יועץ משפטי ראשי של חברת כרטיסי האשראי ויזה-כאל. במסגרת תפקידו היה ממונה על האגף לייעוץ משפטי, הרגולציה והיחידה לפניות הציבור בחברה. קודם לכן, עבד פולני 22 שנה בקבוצת בנק הפועלים, ובין תפקידיו: סגן ליועץ המשפטי ומנהל מחלקה בהנהלה הראשית, יועץ משפטי לחברת פועלים סהר ויועץ משפטי לחברת פעילים.
בנק הפועלים מינויים סבב ייעוץ משפטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד