י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כך תכיני את עור הפנים לאיפור

איפור על עור יבש מידי ידגיש את היובש והסדקים, ואיפור על עור שומני מידי יגרום לחומרים להחליק • אז איך מאזנים? • אסתי גרנובסקי מעניקה טיפים

כך תכיני את עור הפנים לאיפור
יעקב נחומי



הרבה מהדגש שאנחנו רוצות לראות בפנים שלנו באיפור, הוא מה שאנחנו לא רוצות. הרי כשאנחנו עומדות מול המראה עם תיק האיפור, אנחנו רוצות שבסופו של דבר, אחרי כל המאמץ והזמן שהשקענו כדי להדגיש את היופי שלנו, לא יראו את מה שהתעקשנו להסתיר טוב טוב עם המייק-אפ.

לפעמים הכוונה טובה מאוד, אבל הביצוע שלה, ההתעקשות שנראה הכי טוב שאפשר, פוגמת בה. כך קורה שאחרי כל המריחות, הטשטושים והשתוללות בצלליות ובמברשת, התוצאה לא משהו... האיפור נראה מגושם מידי. זה צורם ונראה עייף ומאולץ מידי.

אז זהו, חברות יקרות, הניחו את המברשות, כי יש לי כמה דברים להגיד לכן: כדי שאיפור יראה טוב ומחמיא לפנים, לא מספיק שנקנה את מוצרי האיפור היוקרתיים ביותר במיטב כספנו ולא המברשות הן שעושות פלאים.

לפני הכול אנחנו צריכות להכין את עור הפנים שלנו כדי שיקלוט נכון את חומרי האיפור. זה ה'סיפתח' של התהליך ומה שיגרום לו להישאר יותר זמן על העור שלנו. זה לא מסובך ואורך שתי דקות בדיוק (מבטיחה!), אבל משדרג את האיפור בהרבה.

בעזרת ספוגיות מייק-אפ או צמר גפן ספוגים במי פנים, יש לנקות את כל הפנים כולל הצוואר. אחר כך, בספוגית נפרדת, מורחים סרוּם. תפקידו של הסרום לפתוח נקבוביות ולהזין מקומות שומנים או יבשים. יש להיזהר שלא להתקרב לתפר הריסים.

אחרי שהכנו את העור, מורחים מעט קרם לחות (אפשר גם בספוגית שאיתה הנחנו את הסרום), אבל לא הרבה מידי כי בכל זאת המייק-אפ צריך לשבת על משהו ועדיף שזה לא יהיה עור שומני מידי. זכרי, על עור שומני מידי המייק-אפ יחליק ובעור יבש מידי הוא יתקלף.

עוד משהו שחשוב להשתמש בו הוא חמאת שיאה לריכוך השפתיים. כשהשפתיים רכות, אפשר לאפר אותן בקלות והשפתיים נראות שלמות ומושלמות. במקרה של שפתיים יבשות או סדוקות, איפור בלי ריכוך השפתיים קודם לכן, רק ידגיש את הפגמים בעור.

עכשיו, כשהעור שלכן מוכן לקלוט את חומרי האיפור, צריך לדעת באלו חומרים להשתמש, וזה כבר נושא למאמר אחר.

אשמח לענות על שאלותיכן ולהרחיב בהן במאמרים נוספים. [email protected]

אסתי גרנובסקי היא מאפרת מקצועית, בוגרת סטודיו עדה לזורגן ובית האיפור של ורד ספיבק



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד