י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יו"ר זק"א בבאר שבע: הרב חיים שלמה מקלר ז"ל

ברוך דיין האמת: בבית החולים סורוקה בבאר שבע נפטר היום הרב חיים שלמה מקלר ז"ל, מחסידי חב"ד בעיר ויו"ר זק"א, והוא בן 71 בפטירתו. במוצאי שבת הגיע המנוח לבדיקות שגרתיות וגילה כי הוא בסכנת חיים

הרב חיים שלמה מקלר ז"ל
הרב חיים שלמה מקלר ז"ל

ברוך דיין האמת: בבית החולים סורוקה בבאר שבע נפטר היום הרב חיים שלמה מקלר ז"ל מחסידי חב"ד בעיר ויו"ר זק"א כשהוא בן 71 בפטירתו.

אתמול (מוצאי שבת) הגיע המנוח לבדיקות שגרתיות בבית החולים שם התבשר מפי הרופאים כי הוא נמצא בסכנת חיים מיידית והוא אושפז במקום. עם אשפוזו הדרדר מצבו והיום הוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לב בני משפחתו ומכריו.

המנוח ז"ל היה מוותיקי קהילת חב"ד בבאר שבע, פעיל נמרץ בהרבה תחומים בפעילות בית חב"ד - במסירת שיעורי חסידות, פעילות בבתי אבות, הפצת עלוני שבת - בצורה מדהימה ובהתמסרות מיוחדת.

בנוסף, סייע רבות בהוצאה לאור של בית חב"ד המקומי. לדברי מקורביו הוא היה חסיד ואדם יקר מאוד, למרות מחלתו היה מאוד אופטימי וראה בכל מצב את החיובי.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על איש חסד בכל רמ"ח איבריו, מלבד היותו יו"ר זק"א בבאר שבע היה שותף בארגון עצמו בנושא הפסיכולוגי וביחד עם המתנדבים עבר קורסים. "הוא פעל ועסק בחסד של אמת" אמרו מקורביו.

הלווייתו תתקיים מחר בשעה 17:30 בבית העלמין החדש בבאר שבע שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
חיים שלמה מקלר חסיד חבד באר שבע יור זקא הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד