י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'התכשיטים הנאציים' של forever 21: החברה מגיבה

לאחר הסערה סביב "התכשיטים הנאציים" של חברת forever 21, המשווקת טבעות עם צלבי קרס, בחברה מגיבים ל"בחדרי חרדים: "בודקים את העניין כדי לגלות ממצאים נוספים"

התכשיטים הנאציים של forever 21 (טוויטר)
התכשיטים הנאציים של forever 21 (טוויטר)

 

לאחר הסערה סביב "התכשיטים הנאציים" של חברת forever 21, המשווקת טבעות עם צלבי קרס, בחברה מגיבים ל"בחדרי חרדים".

"פוראוור21 מתייחסת לפידבק על מוצריה במלוא הרצינות" נמסר מהחברה ל"בחדרי חרדים", "ביחס לטבעות המדוברות הן אינן מוצר של פוראוור21 ואנו בודקים את העניין כדי לגלות ממצאים נוספים".

כמובן שהדברים, על פניו, נראים משוללים כל יסוד, מאחר והתמונה המדוברת עלתה בחשבון רשמי של החברה ובנוסף, על הטיקט של הטבעות רשום שמה של החברה.

כזכור, אמש פרסמנו ב"בחדרי חרדים" כי רשת האופנה הבינלאומית forever 21, בבעלותה מאות סניפים ברחבי העולם כולל בישראל ונחשבת פופולרית במיוחד גם בקרב נשים חרדיות רבות, משווקת לכאורה תכשיטים עם צלבי קרס.

תיעוד לכך פורסם בחשבון הטוויטר של אשת התקשורת שלהבת חסדיאל. חסדיאל העלתה תמונה בה נראים תכשיטים של החברה עם צלבי הקרס. בשיחה עם "בחדרי חרדים" אמרה חסדיאל: "ראיתי את זה באינסטגרם מחו"ל והזדעזעתי. זה מזעזע לראות צלב קרס מתנוסס בגאווה על גבי תכשיטים שמשווקים לציבור נאור ב-2016, בעולם מערבי מתוקן".

לדבריה, "סימן ההיכר בשמו סומנו מיליוני יהודים בגטאות בימי השואה - אינו אמור להיות מוצב על גבי תכשיט, ולבטח מטעם חברה בינלאומית. לטעמי העדינה זו פגיעה בעם היהודי ומורשתו".

"העליתי את התיעוד בטוויטר במטרה להביע מורת רוח מהדבר ובתקווה שכמה שיותר יהודים וכן בעלי רגש אנושי, יסלדו מהעניין ולא יתנו ידם לדבר מופרך זה" אמרה לסיום.

תכשיט נאצי צלבי קרס forever 21

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד