כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

תעלומה: מכת גניבות טלפונים מנשים חרדיות בברוקלין

המשטרה בברוקלין מקיימת בימים האחרונים מצוד אחר גנב סדרתי שמצליח פעם אחר פעם לגנוב טלפונים מנשים חרדיות. על פי המשטרה, החשוד רוכב על אופניו, אורב לקורבנותיו, עובר על ידן וגונב מידיהן את הטלפונים. הוצע פרס של 25 אלף דולר למי שיביא ללכידתו

אילוסטרציה
אילוסטרציה

המשטרה בברוקלין עורכת בימים האחרונים מצוד אחר גנב סדרתי שמצליח פעם אחר פעם לגנוב טלפונים מנשים חרדיות תושבות המקום.

בתיעוד ממצלמות האבטחה במקום נראה החשוד כאשר הוא רוכב על אופניו, בוחר את קורבנותיו, נוסע על ידן, "סוחב" מידיהן את הטלפון ומסתלק מהמקום.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת, מדובר בלא פחות מכעשרים מקרים שחזרו על עצמם בשלושת החודשים האחרונים. על פי המשטרה, אותו עבריין נראה בשמונה סרטי אבטחה שנלקחו ממקומות בהן אירעו הגניבות.

על פי הדיווחים, ברוב המקרים פועל העבריין בין השעות 5 אחה"צ ו-9 בערב - כשהוא בדרכו מהעבודה לבית. על פי החשד, הוא עוקב דווקא אחרי נשים להן קשה יותר להיאבק בו. לאחר שהוא מזהה את הקורבן, הוא רוכב על אופניו סביב האישה, גונב ונעלם.

המשטרה פרסמה שמונה מקרים בהן פעל אותו עבריין - המקרה הראשון אירע בחודש מאי, כאשר העבריין חטף את הפלאפון מאישה חרדית בת 45 בשדרה ה-18. המקרה אירע בסביבות השעה 18:00. המקרה השני אירע בסוף חודש מאי כאשר אישה חרדית כבת 25 הלכה ברחוב 44 והשדרה ה-17 בסביבות השעה 20:00, ורוכב האופניים חטף את הטלפון מידיה.

המקרה השלישי אירע בחודש יוני כאשר העבריין חטף טלפון מידיה של צעירה בת 19 שהלכה בשדרה קורטליו ואושן פארקאוי. המקרה הרביעי אירע לאישה כבת 47 שהלכה ברחוב 41. המקרה החמישי אירע לאישה שהלכה ברחוב 37 בשדרה ה-15 בשעה 19:30.

בעקבות רצף האירועים פנתה השבוע המשטרה לעזרת הציבור, פרסמה את תמונת החשוד וביקשה מהציבור לנסות ולזהותו. בנוסף, המשטרה הציעה פרס סכך 25 אלף דולר לכל מי שיביא ללכידת הגנב הסדרתי.
גנב סדרתי ברוקלין גנב על אופניים בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד