ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

למה דרעי רואה בנו טיפשים ועלובים / מאי גולן

החלטותיו האחרונות של דרעי - הפוכות משל אלי ישי, בעניין המסתננים, הציתו את זעמה של מאי גולן פעילת הימין מדרום תל-אביב, הנאבקת נגד המסתננים

דרעי בדרום תל אביב בקמפיין הבחירות. צילום: יעקב כהן
דרעי בדרום תל אביב בקמפיין הבחירות. צילום: יעקב כהן

אני זוכרת את עצמי אי שם בשנות ה-90 עוד לפני שהייתה לי זכות בחירה, ממליצה לאמא שלי תבחרי ש"ס, לאריה דרעי הזה אכפת מהמקופחים, מהחלשים, מהמזרחים. אז, כנערה שהרגישה מאוד לא לבנה בין כל הלבנים שהקיפו אותה בבי"ס בצפון ת"א - אליו הייתה נוסעת מדי בוקר כ - 45 דקות לפחות. גם אני נפלתי באחיזת העיניים שנקראת אריה דרעי. לא האמנתי שיגיע היום שבו אצעק: המלך הוא עירום, למה אתם ממשיכים להריע לו? אתם לא רואים שהכל אחיזת עיניים? אנחנו רואים אומרים לי רבים, אבל אין מה לעשות... תשובה שאני לא מבינה.

האם המזרחי היחיד שיכול להגן על זכויות המזרחים הוא אותו מזרחי שמדכא חצי מהאוכלוסייה אותה הוא אמור לייצג, מסכן אותה ומתעלם ממנה בצורה גסה?

מהרגע שאריה דרעי התמנה בשנית לשר הפנים לאחר פרישתו המצערת של סילבן שלום, הבנו כאן בדרום ת"א שמשהו רע הולך לקרות, משהו רע מאוד. האיש לא בישר טובות ולו רק בגלל העובדה שבשביל לעשות ההפך מקודמו אלי ישי, הוא לא יבחל בכלום, גם אם זה אומר פגיעה אנושה באותם תושבי שכונת התקווה, שפירא, התחנה המרכזית, שכונת עזרא ועוד, תושבי שכונות שחלקם הגדול עדיין מצביעים ש"ס בזכות מר"ן זצ"ל.

אבל זו לא הייתה דאגתנו היחידה. דרעי מבחינתי הוא איש שמאל. מיד עם כניסתו לתפקיד עשה אריה דרעי את מה שלא עשו 3 שרי פנים לפניו: גדעון סער, גלעד ארדן וסילבן שלום; הוא העניק בכבוד רב את מעמד ה"פליט" למנהיג המסתננים מוטסים עלי, מי שהוגדר רבות ע"י שרי הפנים הקודמים כאיש חתרן ומסוכן למדינת ישראל, מסית המסתננים, משת"פ וממומן של ארגוני שמאל קיצוני מהארץ והעולם, ומי שקבל עם ועדה קרא לאפריקאים מהעולם לגאול את אדמת ישראל חזרה למקורותיה: אפריקה.

זה לא היה מקרי, תושבי השכונות הבינו מיד שמדובר בחותם הראשוני להתחלת פעילותו העניפה לטובת הקהילה – קהילת המסתננים. או כמו שנציגת אחת מעמותות השמאל השונות אמרה: הסנונית הראשונה להחלטות "נכונות"...

חשיפת 2 הבניינים בשכונת התקווה, של בתו וחתנו של דרעי, שמושכרים כולם בלי יוצא מן הכלל למסתננים אריתראים לא איחרה לבוא. אריה דרעי כהרגלו נפנף את זה כלא קיים ואמר שזה כלל לא שלו. הוא רואה בנו טיפשים. עלובים. עדר של בהמות שיוותרו על כל מה שיתגלה עליו, למה? כי הוא יכול, והאמת זה מצליח לו.

באיזה עוד מדינה היה עובר בשתיקה מקרה של שר פנים שמונחה לפעול על פי מדיניות ממשלתית של הוצאת מסתננים ובו בזמן בתו ובעלה, מרוויחים הון עתק מהשכרת 2 - בנינים שלמים לעשרות מסתננים אריתראים. יש יותר ניגוד אינטרסים מזה? לא. אבל גם זה עבר בשתיקה.

לא עוברים כמה שבועות והופ, השר הנמרץ ממשיך לפעול. הוא הרי פעיל ולא עצלן כמו שרים אחרים. בימים שבה המדינה סוערת על כך שחיילי וחיילות צה"ל, הגוף הנעלה והנשגב ביותר בעיני רוב רובם של אזרחי מדינת ישראל, משמש כבייביסיטר לילדי מסתננים אריתראים. אותם ילדים שמשמשים כקלפ מיקוח, "בייבי ויזה" אם תרצו – תינוקות העוגן הרשמי - של 100,000 המסתננים יחד עם נתון לידות של מעל 6000 לידות בשנה – הם הם, העתיד של מחר, העתיד של מדינת היהודים, אופס סליחה של מדינת כל אזרחיה, או מדינת כל מסתנניה.

בדיוק כאן כאשר תושבי דרום ת"א הפצועים המוכים והחבולים קמים עם מעט הכח שנשאר להם כדי לדרוש משר הביטחון להפסיק את זריית המלח על הפצע המדמם שלהם – קם דרעי ומחליט כי מעתה ינתנו אשרות שהייה גם ל"מבקשי מקלט" קטינים, למרות שעד כה סירבה רשות האוכלוסין לנפק אשרות כאלו.

שר הפנים אריה דרעי הוא איש חכם, חכם מאוד. הוא מצליח לעבוד על כולנו במסווה של מזרחיות, כשבתכלס הוא צבוע. צעד שכזה שבעצם נותן גב חזק לכל פעילי השמאל, המסתננים ועשרות אלפי ילדיהם שהם מביאים בישראל בצורה מכוונת וברורה, הוא תקיעת סכין בגב לכל תושבי דרום ת"א – המזרחיים, המקופחים, המסורתיים.

קטע, כל אלה שדרעי אמור לייצג.

אני מאוד מקווה שהם לא ישכחו לו את זה, אבל אני בטוחה ששאר אזרחי מדינת ישראל שכבר רואים שבגדי המלך החדשים - כלל לא חדשים, לא מפוארים ואף לא קיימים, יזכרו ולא יתנו לך שוב לעשות מעשה שיעלה לא רק לתושבי השכונות בביטחונם ובצביונם היהודי, אלא יעלה לכל מדינת ישראל בהמשך חילול קודשי ישראל שכבר מתרחש מדי יום בעשרות בתי כנסת, התבוללות נרחבת של מסתננים המתחזים ליהודים אתיופים, מקרי תקיפה קשים, אלימות אכזרית ובעיקר תחושת זהות אבודה בלב מדינת אפריקה שהיהדות נמוגה ממנה ובזכותך שר הפנים אריה דרעי (שעד היום סירב להיפגש עם אף אחד מתושבי דרום ת"א), היא תיעלם לעד.

בסוף אתה בטוח תביא איזה טריק מהכובע, תיפגש עם כמה מתושבי השכונות תעשה סיור ושוב תעשה סיבוב על כולם, אבל זה כבר יהיה מאוחר מדי כי רוב העם השפוי, כבר לא יילך שולל. הוא יתעורר, ואני מקווה שמהר, לפני שיהיה מאוחר מדי ועד סוף הקדנציה שלך כשר פנים נקבל את מאות אלפי האזרחים החדשים שלנו לתפארת "הדאגה לשקופים".

אז עכשיו יגיעו בטח כל הנציגים שלך לגדף, לאיים, לדבר לשון הרע – כמו שהם עושים בדרך כלל למי שמעז להגיד את האמת על פעילותך אבל אני לא מפחדת, אתה יודע למה? כי לנגד עיניי ניצבת הקשישה בת ה-83 שהותקפה קשות 3 וחצי שעות ע"י מסתנן, ניצב הקשיש בן ה-80 שהוכה נמרצות ונשדד, נמצא בית הכנסת שהפך למשתנה ומחראה של המסתננים ובעיקר ניצבת מדינת ישראל – מדינת היהודים.
דרעי והמסתננים דרום תל אביב מאי גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 82 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד