כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הכרה נוספת בחשיבות המחקרים במרכז האקדמי לב

הקרן הלאומית למדע תשקיע מאות אלפי שקלים במחקרה של פרופ' קדרון. סוקניק: "להמשיך ליצור ולחדש ולהתמודד טוב יותר עם האתגרים בתחום המתמטיקה"

הכרה נוספת בחשיבות המחקרים במרכז האקדמי לב
מכון לב

פרופ' איבי קדרון מהמרכז האקדמי לב זכתה השבוע במענק מיוחד מטעם הקרן הלאומית למדע (ISF) על מחקרה בנושא "הבניית ידע מתמטי של תלמידים באמצעות אנלוגיה".

מדובר על מענק כספי לשלוש שנים בשווי כולל של מאות אלפי שקלים (למעלה מ-130,000 שקלים רק עבור השנה הבאה), לטובת קידום המחקרים ומתן אפשרות לקרב את תחומי המתמטיקה והמדעים המדויקים לתלמידים ולהוביל אותם להצלחה.

מטרת מחקרים מסוג זה הינם ליצור ידע אינטלקטואלי של רעיונות ושיטות שניתן יהיה ליישם לאחר מכן במגוון אפשרויות. הקרן הלאומית למדע הנה הגוף המרכזי בישראל התומך ב"מחקר בסיסי" פורץ דרך בישראל, על סמך מצוינות מדעית בתחומי הדעת השונים.

זכייתה של קדרון מצטרפת לזכייה של פרופ' אריק פרדז' לפני כחודשיים, אשר זכה גם כן השנה במענק היוקרתי מטעם הקרן, יחד עם ד"ר ערן טס מהאוניברסיטה העברית, למחקר בנושא ההתחממות הגלובלית של כדור הארץ.

למרכז האקדמי לב ותק של 40 שנה, הכשיר למעלה מ 8000 בוגרים בתעשייה, ועם 93% השמה תוך שנה מסיום התואר. הלימודים באווירה תורנית ובמקום גם מרכז יזמות והשמה.

נשיא המרכז האקדמי לב, פרופ' חיים סוקניק בירך ואמר: "המחקרים של פרופ' קדרון מקדמים את מדינת ישראל בעולם ומאפשרים לעולם להתמודד טוב יותר עם האתגרים בתחום המתמטיקה והקניית הבנה וידע מתמטיים לצעירים. המענק יאפשר לפרופ' קדרון להמשיך ליצור ולחדש, כמו גם לפתח כיווני חשיבה שונים ומגוונים שישמשו את הקהילה המדעית כולה.
איבי קדרון מחקרים המרכז האקדמי לב חיים סוקניק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד