ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הוארך מעצרו של תוקף בחורי הישיבות

אחרי שאמש הוארך מעצרו של בעריש גוטליב, היום האריכה השופטת גם את מעצר החשוד השני, תוך שהיא מבקשת חוות דעת פסיכולוגית לגביו

צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית משפט השלום בירושלים האריך ביומיים את מעצרו של החשוד בתקיפה של בחורי ישיבה בשכונות החרדיות בעיר, שדבר מעצרו פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

במהלך הדיון, החשוד בן ה-26 סיפר לבית המשפט על בעיות בריאותיות שהוא סובל מהן, השופטת ג'ויה סקפה שפירא ציינה בהחלטתה כי קיים חשד סביר בעוצמה גבוהה מאוד הקושרת את המשיב לעבירות המיוחסות לו כעולה אף מדברי החשוד עצמו.

מעצרו הוארך עד ליום חמישי, כפי שהוארך אתמול מעצרו של החשוד השני, בעריש גוטליב.

בנוסף, השופטת הטילה צא"פ על שמו למשך שבועיים וביקשה שפסיכיאטר בית המעצר יבדוק את החשוד ויתן את חוות דעתו.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' ביום חמישי האחרון, בעקבות פניות לרבנים על בעריש גוטליב, בחור בן 23 הפוגע בבחורי ישיבה - הרבנים הורו להגיש תלונה במשטרה. בעקבות כך, לפני כשבועיים נפתחה חקירה במשטרת ירושלים מרחב 'לב הבירה' וביום שלישי האחרון הוא נעצר, ומעצרו הוארך עד אתמול, ואז הוארך בשנית.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', על פי החשד שעולה במשטרה, מדובר באדם שבאמצעות פיתויים שונים גרם לבחורי ישיבה צעירים להתלוות אליו באחת השכונות החרדיות בירושלים, ביצע בהם מעשים חמורים האסורים על פי התורה ועל פי החוק. הורי הנפגעים ככל הנראה לא חשדו - היות ומדובר באדם מוכר שהסתובב בשכונה ובקהילות.

בנוסף לחשוד שמעצרו הוארך אמש בשנית, משטרת לב הבירה זימנה לחקירה צעיר כבן 25, בחשד שגם הוא היה שותף למעשים החמורים שבוצעו בבחורי הישיבה הצעירים והתמימים, והיום כאמור הוארך גם מעצרו עד ליום חמישי.
חשודים תקיפה בחורי ישיבה הארכת מעצר בעיות בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד