כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

שירותי הסעות זולים בקליק אחד - היום זו המציאות!

מעוניינים לנסוע לחתונה בעיר מרוחקת? מחפשים הסעה לילדים למוסדות החינוך והישיבות? רוצים לארגן טיול משפחתי גדול לצפון? חברת Smartbus מציעה לכם פתרון קל, מהיר וזול, ב-30 שניות בלבד!

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

לעיתים רבות אנו מוצאים את עצמנו מתוסכלים בשל חוסר היכולת להתנייד בנוחות ובקלות ממקום למקום. לעיתים חוסר הנוחות נובע ממחסור ברשיון נהיגה, משום שאין בבעלותנו רכב, משום שהרכב שלנו לא מכיל את כל בני המשפחה או משום שאנו זקוקים להסעה גדולה יותר לאירוע או לטיול כגון מיניבוס או אוטובוס. חברת Smartbus זיהתה את הצורך הקיים בכלל ובחברה החרדית בפרט ומצאה לו פתרון יעיל, זריז ובמחירים אטרקטיביים!

איך עובד השירות?

לפני כל סיטואציה בה אתם צריכים הסעה (בין אם מדובר בנסיעה של 10 אנשים למרחק קצר, או נסיעה של 200 אנשים למאות קילומטרים) אתם נכנסים לאתר Smartbus, מזינים את פרטי הנסיעה, בוחרים את שעת היציאה, את סוג הנסיעה (כיוון אחד או הלוך וחזור), את העצירות שתבצעו בדרך, אם תרצו, ותוך 10 שניות בלבד המערכת מציגה בפניכם את כל סוגי ההסעות במחירים המשתלמים ביותר בארץ.

מקבלים את הטוב בכל העולמות

במערכת Smartbus תוכלו לבחור רכבי הסעות המכילים 10, 14, 16, 20, 35 ו-54 מקומות ישיבה במגוון רכבים שונים, לפי הצרכים שלכם. תוכלו אפילו לארגן מערך שלם של אוטובוסים למאות אנשים, והכל מתבצע מול ספק אחד, ללא כאבי ראש! נהג ההסעה יגיע אל כתובת המוצא בדיוק בשעה היעודה ויסיע אתכם אל מחוז חפצכם. התשלום מתבצע בקלות אל מול מערכת Smartbus, ואין צורך להסתבך עם תשלומים אל מול הנהג. חברת Smartbus בחרה את הנהגים הטובים ביותר בישראל עבורכם, במחירים משתלמים ובקלות מדהימה.

איך המחירים של Smartbus כל כך משתלמים?

זה פשוט. החברה עורכת מכרז חכם בין מאות ספקים ברחבי הארץ (רק ספקים איכותיים ואמינים, כמובן). בשל תחרות זו, הספקים מוזילים את המחירים לעיתים אף עד 30%, מה שמאפשר לכם לקבל את ההצעה הטובה ביותר תוך 10 שניות בלבד, ולסגור את כל ההסעה בחצי דקה! Smartbus מאפשרת לכם להזמין גם נסיעות קבועות מראש לתקופה ארוכה אם תרצו הסעה קבועה שתשלח את ילדיכם למוסדות החינוך, מה שמבטיח נהג אמין וקבוע המגיע מדי בוקר, במחירים הזולים בארץ.

ההזמנה באמצעות Smartbus מתבצעת בשיטה ייחודית ומהפכנית, היחידה בארץ, המאפשרת לכם להגיע ממקום למקום בנוחות! האתר נגיש וידידותי, בעברית ברורה ומציע מגוון אפשרויות תשלום לנוחיותכם! צוות Smartbus ישמח לעמוד לשירותכם בצ'אט האישי באתר או בשירות הלקוחות של החברה.

שתהיה נסיעה טובה!

למידע נוסף על השירות לחצו >>

הסעות קליק משפחה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד