כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

קשה לצפייה: צנצנות עם עוברים נמצאו בבית ספר נטוש ברמלה

בימים האחרונים הגיעו לידי "בחדרי חרדים" תמונות מחרידות בהן מתועדים לכאורה עוברים בתוך צנצנות בבית ספר נטוש ברמלה. חוקרי משטרה שהגיעו למקום מצאו את הצנצנות, שהועברו לבדיקה באבו כביר • אזהרה: תמונות קשות לצפייה

אילוסטרציה ( Michal Fattal/Flash90)
אילוסטרציה ( Michal Fattal/Flash90)

המשטרה שיגרה חוקרים לבית ספר בלוד, בעקבות פרסום תמונות מחרידות וקשות לצפייה, של עוברים אנושיים לכאורה. התמונות הגיעו ממקור לא ידוע, שטען כי הן צולמו במעבדה של בית ספר בלוד. החוקרים מצאו צנצנות חשודות, ושיגרו אותן לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. גם אנשי משרד הבריאות, שקיבלו על כך דיווח, החלו בבדיקת הנושא.

תחילת הסיפור באמצע השבוע שעבר. לידי "בחדרי חרדים" הגיעו התמונות המחרידות, בהן כאמור מתועדים לכאורה עוברים בתוך צנצנות בחדר עבודה בבית ספר תיכון רמלה לוד. בית הספר אינו פעיל מזה כשנה וחצי.

מי שתיעד את התמונות סירב להזדהות, ומקור התמונות נותר עמום. הוא העביר את התמונות לידי אדם, אשר העבירם ל'בחדרי', וטען כי הן צולמו בבית הספר. בימים האחרונים הוגשה תלונה במשטרה שפתחה בחקירה. כך דווח לראשונה באתר "לדעת".

כאמור, מי שתיעד את התמונות סירב לשוחח או להסגיר פרטים נוספים, ורק פשיטת המשטרה אמש (שלישי) על בית הספר, איששה את החששות - אכן נמצאו צנצנות חשודות.

ממידע שהגיע לידי "בחדרי חרדים" עולה כי התמונות צולמו על ידי אחד העובדים לשעבר במקום והועברו לידיו של עובד מדינה.

במשטרת מרחב איילון אישרו ל'בחדרי חרדים' כי נפתחה חקירה בעקבות תלונה שהוגשה.

העיתונאי ירון דורון מאתר nrg דיווח כי חוקרי המשטרה, שערכו אמש סריקות בבית הספר וגילו בכיתת המדעים את הצנצנות ובהן עוברי אדם לכאורה, שיגרו את הממצאים למכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לבדוק אם אכן מדובר בעוברים אנושיים.

בנוסף, ל"בחדרי חרדים" נודע עוד כי כבר לפני מספר ימים, מיד לאחר שקיבלו את התיעוד, פנו אנשי זק"א בנושא לאנשי משרד הבריאות בבקשה לבדוק כיצד ייתכן שבמוסד חינוכי מוחזקים עוברים.

כאמור, טרם ברור האם אכן מדובר בעוברים אנושיים, ורק לאחר תום הבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר ידעו במשטרה כיצד לפעול בנידון.









עוברים רמלה אבו כביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד