כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שוב, הדלפה משיחות סגורות של נתניהו: "מתנגד לחוק הליבה"

בימים האחרונים ערך ראש הממשלה שיחות סגורות עם עיתונאים מכלי תקשורת שונים. ל"בחדרי חרדים" נודע כי נתניהו הצהיר כי הוא מתנגד לחוק הליבה ואישר אותו רק בגלל ההסכם עם החרדים. בנוסף, נתניהו התרברב בקיצוץ בקצבאות לחרדים • פרסום ראשון

ראש הממשלה בנימין נתניהו (יאיר שגיא, פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו (יאיר שגיא, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנגד באופן נחרץ לתיקון חוק הליבה שעבר לאחרונה בכנסת ואף התרברב בקיצוץ הקצבאות לחרדים שביצע בממשלה הקודמת, בה ישב לפיד. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

את הדברים אמר נתניהו במהלך סבב שיחות סגורות שקיים בימים האחרונים עם עיתונאים מכלי תקשורת שונים. ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה כי במהלך פגישתו עם מגישי וכתבי גלי צה"ל בשבוע שעבר, אמר נתניהו בין השאר: "אתה חושבים שאני בעד ביטול הליבה לחרדים? שאני לא רוצה שהם ילמדו ליבה? אבל יש הסכם קואליציוני".

דברים דומים נאמרו גם במפגש שקיים נתניהו ימים אחדים קודם לכן עם כתבי התקשורת הדתית לאומית, תוך שהוא שואל רטורית, "וכי הגאון מוילנא לא למד ליבה?" עם זאת, כאמור, נתניהו הבהיר כי היה מחויב לתמוך בתיקון החוק בהתאם להסכם הקואליציוני עם החרדים. עם זאת, בלשכתו מבהירים כי ראש הממשלה אמר, למרות שלא אוהבים זאת הסכמים יש לכבד.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי באותה פגישה עם כתבי גל"צ התרברב נתניהו על כך שקיצץ את הקצבאות לחרדים בממשלת לפיד. בלשכת נתניהו מסבירים כי מדובר בממשלה עם טומי לפיד ב 2003, אז כיהן נתניהו כשר אוצר וקיצץ קצבאות הילדים. מהלך שבעיניו היה הצלת הכלכלה הישראלית.

מסר נוסף עליו חזר במהלך סדרת הפגישות עם התקשורת שקיים, היה הרדיפה התקשורתית נגד אשתו, שרה נתניהו. "היא קדושה. סורקים את בשרה במסרקות ברזל", התבטא בחריפות.

נתניהו גם השיב לשאלתה של המגישה עירית לינור, מדוע לא פיטר את סגן הרמטכ"ל לאחר התבטאויותיו השנויות במחלוקת, והשיב כי לא היה צורך לפטר אותו בשל כך ודי בהערה.
נתניהו חוק הליבה חרדים הסכם קואליציוני תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד