י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ושבו בנים: גלעד שרון יתמודד ברשימת הליכוד

יותר מעשור אחרי שאביו פירק את המפלגה והקים את קדימה, חוזר גלעד שרון לליכוד במטרה להתמודד על מקום בכנסת

גלעד שרון. צילום: גדעון מרקוביץ, פלאש 90
גלעד שרון. צילום: גדעון מרקוביץ, פלאש 90

שרון חוזר לליכוד: גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, החליט להתמודד על מקום ברשימה לכנסת מטעם הליכוד, כך פורסם הבוקר (ד) בישראל היום.

לפני מספר חודשים התפקד גלעד שרון למפלגת הליכוד ולאחרונה החל בסדרת פגישות והתייעצויות לקראת ההתמודדות בפריימריז הבאים. שרון מתכוון להתמודד על המקום המשוריין למועמד מטעם מחוז הדרום ברשימת המפלגה לכנסת.

לשרון הבן משימה לא פשוטה - לשכנע את חברי הליכוד לתמוך בו לרשימת הליכוד לכנסת לאחר שאביו אריאל ואחיו עומרי שרון פרשו מהליכוד והקימו את קדימה, צעד שבעקבותיו התרסק הליכוד ל-12 מנדטים בלבד ומשפחת שרון נרשמה כבוגדת במפלגה.

כזכור, אביו של גלעד גם הוביל את תוכנית ההתנתקות מרצועת עזה בחודש אוגוסט 2005, בחודש נובמבר באותה השנה פרש ממפלגת הליכוד והקים את מפלגת קדימה בגלל ההתנגדות החריפה לתוכנית במרכז הליכוד. שרון לקה באירוע מוחי קשה ב-4 בינואר 2006 וסמכויותיו כראש הממשלה עברו לאהוד אולמרט. ב-11 בינואר 2014 נפטר אריאל שרון לאחר 8 שנים בתרדמת.

סמוך להתפקדותו של שרון לליכוד, הוא התראיין לערוץ 2 והתייחס לעובדה שאביו אריאל שרון פירק את הליכוד כשהקים את מפלגת קדימה ואמר: "אבא שלי אולי עזב את הליכוד, אבל גם הקים את הליכוד, והוביל אותו לשניים מהניצחונות הגדולים בתולדותיו. הליכוד של היום היה חותם על ההישגים שלו‭."‬
גלעד שרון אריק שרון ליכוד התפקדות קדימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד