כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מזל טוב: הנכדה הרביעית של הרבי מבעלזא מתארסת

שמחת גדולה בחצר חסידות בעלזא: נסגר השידוך לנכדתו של האדמו"ר, בת לבנו הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, חתן גאב"ד מאקווא. מדובר בנכדתו הרביעית של האדמו"ר - נחמה גולדא רוקח, שהיום מלאו לה ח"י שנים, שהתארסה עם החתן שלום אריה צוויבל • מזל טוב

הרבי מבעלזא (שוקי לרר)
הרבי מבעלזא (שוקי לרר)

שמחת גדולה בחצר חסידות בעלזא: נסגר השידוך לנכדתו של האדמו"ר, בת לבנו הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, חתן גאב"ד מאקווא.

מדובר בנכדתו הרביעית של האדמו"ר לאחר נכדיו שכבר נישאו - הרב שלום רוקח, הרב אברהם שמואל צבי רוקח והנכדה הנשואה להרב אברהם סאפרין.

כאמור, כעת הגיע תור הנכדה נחמה גולדא רוקח, שהיום מלאו לה ח"י שנים, שהתארסה עם החתן שלום אריה צוויבל, בנו של הרב הגאון רבי אהרן צוויבל מירושלים, חתן הרב בן ציון אוסטרליץ מארה"ב. בחסידות מספרים כי המחותן הינו אברך פשוט ותלמיד חכם גדול מבני החסידות ללא שום ייחוס מיוחד. בבעלזא אף מכנים אותו כאחד מל"ו צדיקים.

חופה בחצר חסידות בעלזא, צילום ממעוף הציפור


המבינים בעולם החסידות אומרים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי זה דרכו של הרבי מבעלזא - לא להסתכל על ייחוס אלא לבדוק בבחור עצמו שנחשב לבחור הטוב ביותר בישיבת בעלזא בירושלים.

שמחת הוורט תתקיים הערב (רביעי) במעונו של האדמו"ר מבעלזא בקרית בעלזא בירושלים.

שמחת האירוסין תתקיים ביום חמישי הבא כ"א אב בהיכל "אגרוייסע שטוב" בקרית בעלזא בירושלים, לאחר עריכת הטיש לרגל ההילולא של האדמו"ר מהר"א מבעלזא זיע"א. בחסידות מנצלים את הטיש הקיים והחיסכון בעריכת עוד אירוע.

שמחת החתונה תתקיים בעוד למעלה משנה ביום שלישי י"ב סיון תשע"ז באוהל ענק שיוקם ברחבת בית המדרש הגדול בקרית בעלזא בירושלים.
בעלזא אירוסין שידוך שמחה הרב אהרן צוויבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד