י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

נתניהו איים בפיטורין - ישראל כץ התקפל

לאחר שהצהיר שניצח את נתניהו והצליח לחזק את כוחה של מזכירות מפלגת הליכוד, שר התחבורה ישראל כץ מתקפל, זאת בעקבות שיחת נזיפה שקיבל מראש הממשלה שאף איים לפטרו

נתניהו וישראל כץ (Meir Vaknin/POOL)
נתניהו וישראל כץ (Meir Vaknin/POOL)

התקפלות: שר התחבורה ישראל כץ התקפל היום (רביעי) במהלך פגישת הנזיפה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא חיזוק כוחה של מזכירות הליכוד והעברת סמכויות מראש המפלגה נתניהו לידי המזכירות. נתניהו איים בפיטורין וכץ חזר בו מההחלטה. אמש וסוכם כי ההחלטות יבוטלו.

לדברי גורמים המעורבים בנושא, ראש הממשלה נתניהו אמר למקורביו טרם הפגישה כי 'המהלך שהשר כץ הוביל אמש הוא מעשה חתרנות והתעסקות בפוליטיקה קטנה זאת בעוד אני מנהל את המדינה'.

עוד בטרם הפגיש הבהיר נתניהו כי בנושא הזה הוא הולך עד הסוף, כולל פיטורין לכץ, ולכן ההתקפלות של כץ הגיעה מהר כל כך.

בפגישה סוכם כי ההחלטות שהתקבלו אמש יבוטלו ותקום ועדה בראשות יו"ר הקואליציה דוד ביטן אשר תדון בנושאים שעלו על הפרק ותנסה להגיע להסכמות.

זעמו של נתניהו בא בעקבות ההחלטות שקיבלה אמש מזכירות הליכוד אשר מקנות כוח רב לידי המזכירות ומחלישות את כוחו של ראש המפלגה והן כוללות סמכויות נרחבות בכל הקשור לניהול כספי המפלגה, מינוי מנהלי האגפים ואף שליטה על מטה הבחירות של הליכוד לכנסת.

במזכירות הוחלט גם על מינוי יועץ משפטי נפרד למזכירות, עו"ד אילן בומבך, זאת למרות התנגדותו הנחרצת של היועץ המשפטי של הליכוד אבי הלוי, הנחשב למקורב של נתניהו.
בנימין נתניהו איום בפיטורין ישראל כץ הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד