י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אברי גלעד מפתיע: "היה מלא חרדים ונקי"

אברי גלעד שתקף בחריפות את החרדים בשל אי שמירה על הניקיון - משנה כיוון: "הייתי בפארק הירקון, היה מלא חרדים ונקי" • חרדית סייעה לו למצוא את בתו

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

 

אברי גלעד משנה כיוון. חצי שנה אחרי שתקף את החרדים, אברי גלעד מגיש תכנית 'משפחה גרעינית' בגל"צ מספר: "הגעתי לפארק הירקון, היה מלא חרדים אבל הכל היה נקי".

בתוכניתו אמש סיפר, "בעבר הייתה לי התנסות לא טובה בפארק הירקון והיה לכלוך בקנה מידה. הפעם היה מלא חרדים ונקי. יש לי תמונות במצלמה הכל בשקיות שקיות". מה השתנה? "אולי התעורר שיח פנימי או שהעירייה ניקתה בזמן".



אברי המשיך ודיבר בשבח החרדים: "היו אינטראקציות נחמדות עם בני המשפחה - הילידים מדהימים יש בהם מרץ ורצון לעזור. השיח היה נעים ואיכותי".

בתו בת הארבע של גלעד נעלמה ומי שמצא אותה היו בנות חרדיות. "כבר חשבתי שיהיו נורים באוויר", סיפר,"אבל הביאו אות מקצה הפארק".

כזכור, לפני כחצי שנה עם חופשת הפסח אמר גלעד: "אתמול הלכנו לפארק הירקון כמנהגנו מדי שבוע – שבועיים ואיך שבדרך בשביל של פארק הירקון ראיתי המון המון חרדים נוהרים בהמוניהם לאגם, לאטרקציות, אמרתי לעצמי: יהיה פחות נעים היום -. החרדים פשוט מטנפים את הפארק בצורה שאף מגזר באוכלוסיה לא עושה".

אברי גלעד פארק הירקון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד