כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בקרוב: כנס בנושא שיווק למגזרים

הכנס המשותף ל'המי"ל','מקאן אריקסון' ובחסות 'בחדרי חרדים' יעסוק בשיווק מגזרי ויערך ב-30 בנובמבר במלון לאונרדו סיטי טאוור בר"ג

בקרוב: כנס בנושא שיווק למגזרים

כוח הקנייה של השווקים המגזריים בישראל הולך ומתחזק - בשל כך נדרשים אנשי השיווק והפרסום בארץ, להבין את מאפייניהם של מגזרים המרכזים בישראל ואת צרכיהם הייחודים, בינהם כמובן גם המגזר החרדי. נושא זה יעמוד במרכזו של כנס השיווק המגזרי תחת השם "פורסים את העוגה מחדש" שייערך בשיתוף ה''מי"ל'' ו''מקאן אריקסון'' ובחסות אתר 'בחדרי חרדים'.

הכנס, בהנחיית קובי אריאלי, יעסוק בפוטנציאל השיווקי -מגזרי וייקחו בו חלק אנשי אקדמיה, אנשי פרסום ומנכ"לים. בין המשתתפים: הסוציולוג פרופ'' עוז אלמוג, פנינה שנהב, יו"ר המי"ל, רותי ברנדמן, מנכ"ל מכון ברנדמן למחקרי שוק, איריס בק, מנכ"ל McCann Erickson, יעל הר אבן, מנכ"ל קבוצת קידום, ד"ר זאב חנין, המדען הראשי במשרד לקליטת עלייה הרב מנחם אייכלר ועוד.

פנינה שנהב, יו"ר המי"ל, אמרה אתמול כי: "חלקם של המגזרים בחברה הישראלית גדל, ויש האומדים את חלקם של המגזרים בקרוב ל- 50% מהאוכלוסייה בישראל. יותר ויותר לקוחות צורכים מוצרים ושירותים המותאמים בדיוק לצרכיהם. שינוי פנים זה מצריך תהליך למידה מצד כל אנשי המקצוע, כדי להכיר את הפנים החדשות ולדעת כיצד לנצל את הפוטנציאל הטמון בהם".

איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון: "מקאן מגזרים מעניקה ללקוחותיה מענה כולל לשלושת המגזרים בחברה הישראלית ומחויבת להמשיך ולעמוד בחוד החנית המקצועית. אין לי ספק כי מפגש מקצועי מעיין זה חשוב היא כלי נוסף לשיתוף והעמקת הידע".

הכנס ייערך ביום שלישי, כ"ג כסלו, ה-30.11.2010, במלון לאונרדו סיטי טאוור בר"ג החל מהשעה 9:00 ועד 15:00.

לפרטים נוספים ולהרשמה - לחצו כאן

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד