י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מקלב זועם: הליכוד לא מבין את המציאות

חה"כ מדגל התורה שפנה לשר התחבורה בדרישה להפסיק את חילולי השבת, זועם על יו"ר הקואליציה שטוען כי הפנייה נעשתה לצורכי רייטינג

מקלב. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
מקלב. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

עימות בקואליציה בנושא השבת: ח"כ אורי מקלב תוקף בחריפות את דברי יו"ר הקואליציה דוד ביטן, שאמר כי המכתב של מקלב לשר התחבורה בנושא חילול השבת ברכבת ישראל הוא לא במקום.

לדברי ביטן יהדות התורה מדברת לקהל הבוחרים שלה משיקולי רייטינג. את הדברים אמר ביטן הבוקר (ה) בראיון לנועם זיגמן בקול ברמה.

בתגובה לדברי ביטן אומר ח"כ אורי מקלב כי "פערי הערכים בינינו ובין הליכוד בנושא שמירת השבת בפרט ובנושאי הדת בכלל, הולכים ומעמיקים. חילולי השבת המתוכננים על ידי משרד התחבורה בהיקף עבודות עצום בשבת הבאה, תוך רמיסה בוטה - הינם כואבים ומזעזעים כאחד. עם כל ההערכה לתפקיד יו"ר הקואליציה בשמירה על שלימותה, עצם האמירה ששבת היא לצרכי רייטינג משקפת חוסר הבנת המציאות והשלכותיה".

הדברים של יו"ר הקואליציה ח"כ ביטן באים בתגובה למכתבו של ח"כ אורי מקלב לשר התחבורה ישראל כץ, בו איים שיהדות התורה תפרוש מהממשלה במידה וחילול השבת בחסות משרד התחבורה יימשך.

מקלב כתב: "שר התחבורה הכריז בפני ראשי הסיעות שלא יהיו חילולי שבת בעבודות הרכבת, לא עברו שבועיים וזה חזר בגדול. אני פונה בפנייה נחרצת בשם הסיעות החרדיות לשר התחבורה, להפסיק מיידית את התרחבות חילולי השבת, שהציבור ידע - לא על חקירות נתניהו הממשלה תיפול, אלא על חילולי השבת".

האזינו לדברים של ביטן
מקלב חילול שבת רכבת שר התחבורה ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד