כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תפנית מפתיעה: המשטרה ביקשה לשחרר החשוד בתקיפת ילדה - חיפושים אחר אחיו התאום

לאחר שכבר הצהירו כי יש חשד סביר לביצוע עבירה, באופן מפתיע ביקשו נציגי המשטרה מבית המשפט לשחרר ממעצר את החשוד שתועד לכאורה תוקף ילדה חרדית בחנות בבני ברק, מאחר והחקירה תקועה. חיפושים אחר אחיו התאום • פרסום ראשון

אילוסטרציה (פלאש 90)
אילוסטרציה (פלאש 90) צילום: פלאש 90

תפנית מפתיעה: נציגי המשטרה ביקשו אתמול (רביעי) מבית המשפט לשחרר ממעצר את החשוד בתקיפת ילדה חרדית בחנות בבני ברק. בעקבות הבקשה, הוא שוחרר למעצר בית.

כזכור, בימים האחרונים הופץ ברשת תיעוד של התקיפה בחנות צעצועים בבני ברק, וכלי תקשורת אף דיווחו על כך בהרחבה. לפני שבוע, בלילה שבין חמישי לשישי, איתרו שוטרי מרחב דן חשוד התואם את החשוד שנראה במצלמת האבטחה והוא נעצר.

ביום שישי הוא הובא לבית המשפט השלום בתל אביב שם הוארך מעצרו. ביום שני השבוע הוארך מעצרו בשנית עד אתמול, כשהשופט ירון גת אף ציין כי מעיון בחומר החקירה עולה כי "קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו", והוסיף כי מאז הארכת המעצר ביום שישי בוצעו מספר פעולות חקירה שחיזקו את החשד הסביר.

אלא שאתמול, באופן מפתיע, חלה תפנית בפרשה כאשר נציגי המשטרה ביקשו לשחרר את החשוד ממעצר. לטענתם, אין התקדמות בחקירה ועל כן הם מבקשים לשחררו.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי לחשוד יש אח תאום (אח תאום נוסף נפטר לפני שנים רבות א.ש.) ובמשטרה בודקים את כל הכיוונים. לדברי גורמים במשטרה ששוחחו עם "בחדרי חרדים", נערכים כעת חיפושים אחר האח התאום.

כאמור, אתמול ביקשו במשטרה לשחרר את החשוד, והוא שוחרר למעצר בית מלא בבית סבו באיזור הצפון עד ליום ראשון הקרוב. בנוסף, השופט נתן צו הרחקה מבני ברק למשך 14 ימים ואיסור יצירת קשר עם מי מהמעורבים בפרשה למשך 90 יום.

במהלך השבת הקרובה הוא יוכל לצאת להתפלל בבוקר בבית הכנסת הסמוך לבית בו ישהה, בפיקוח סבו.
תקיפת ילדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד