י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מעצב האופנה הנשית - גבר חסידי אמריקאי בן 30

מותג אופנה נשית שעולה לאחרונה לכותרות האמריקאיות מצליח להפתיע: המעצב הוא בערי גליק, חסיד ויז'ניץ בן 30 • "בעיני זה לא חטא", הוא אומר, אך עדיין נשאר מאחורי הקלעים: "ההורים של אשתי לא יודעים"

מעצב האופנה הנשית - גבר חסידי אמריקאי בן 30

הכותרות האמריקאיות האחרונות מספרות על כוכב עולה בעולם אופנת הנשים, אך לא סתם כוכב. יש לו פאות מסולסלות ומבטא אידישאי כבד. בערי גליק, חסיד ויז'ניץ, הוא שם עולה באופנת קיץ נשית למגזר הכללי.

הוא בן 30, אב לחמשה ילדים, ומשרדו נמצא בשכונה חסידית בבורו פארק. שותפו לדרך ומשקיע בעסק, הוא שאול סאמט, מנהל בית מרקחת כשר ומתגורר בברוקלין.

בראיון חושפני במיוחד לאתר RACKED גליק מעיד על עצמו כי אין לו ידע מקדים באופנה, אך פנה לתחום כדי לשחרר את היצירתיות שלו וכי זיהה בהקמת מותג האופנה שלו, פוטנציאל עסקי.

שותפו, בן ה-34, מעיד על עצמו שתמיד מחפש פרויקטים חדשים ולהעצים אותם, ועסק האופנה שביקש גליק ליזום, נראה בעיניו מצליח מאוד. אומנם הוא לא התלהב מידית, אך הדברים התגלגלו ולבסוף הגיע הרגע המכריע.

בתקשורת האמריקאית לא ידעו ממש איך להכיל את דמותו של גליק, שתוארה כדמות הכי חסידית שיכולה להיות – ללא קשר מינימלי לאופנה, ובוודאי שלא לאופנה נשית. הרקע היחיד שאפשר לקשר קצת בין גליק לאופנה הוא העובדה שסבתו ניהלה חנות בדים במשך 30 שנה וגם אמו מוכרת בגדי נשים – בגדים צנועים בלבד.


סמט וגליק צלחו את כל קשיי הסיבוכים שהם מנת חלקם של עסקים מצליחים, והם מתמודדים לאורך כל הדרך עם מכשולים, בעיקר כדי שלא לפגוע באורח חייהם החרדי קפדני. "זה לא חטא בעיני, מה שאנחנו עושים", הוא אמר בראיון, אך שניהם נשארים מאחורי הקלעים בינתיים. הוריה של אשתו של גליק, למשל, אינם יודעים על עיסוקו של חתנם. אשתו, שיודעת שהוא עושה זאת מהסיבות הנכונות, מקבלת את עיסוקו בתמיכה.

אופנה חסיד אופנת נשים בערי גליק עיצוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד