י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

משנה כיוון: טראמפ מתנצל וממריא בסקרים

המועמד האמריקני לנשיאות דונלד טארמפ, משנה את הטון, ומביע הלילה התנצלות על דברים פוגעניים שהשמיע בעבר

טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ משנה כיוון ולראשונה התנצל על דבריו בעבר.

הלילה, (ו) בנאום בחירות בצפון קרוליינה אמר המועמד הפרובוקטיבי כי "לפעמים בלהט הוויכוח והדיבור על סוגיות רבות, אתה לא בוחר את המילים הנכונות או אומר את הדבר השגוי. אני עשיתי את זה ותאמינו או לא, אני מתחרט על כך. בייחוד כאשר זה עלול היה לגרום לכאב אישי.

הוא הוסיף, "אני יכול להבטיח לכם את זה: תמיד אומר לכם את האמת ויותר מדי דברים עומדים על סדר היום מכדי שדברי החרטה לא ייאמרו".

טראמפ גם התייחס לנשיא האמריקני המכהן ואמר: "ברק אובמה שיקר בנוגע ל-400 מיליון הדולר שהועברו לאיראן במזומן. הוא אמר 'אנחנו לא משלמים להם כופר', אבל הוא שילם. הוא שיקר בנוגע לשבויים".

אצל קלינטון דחו את ההתנצלות ואמרו כי, "דונלד טראמפ החל את הקמפיין שלו בהעלבת אנשים. הוא המשיך לעשות זאת למשך כל אחד מימי הקמפיין בלי בושה. הלילה למדנו שכותב הנאומים שלו והטלפרומפטר מודעים לכך שיש הרבה דברים שהוא צריך להתנצל עליהם. אבל ההתנצלות היא רק התבטאות כתובה והוא יצטרך לומר לנו על איזה ביטוי פוגעני, מאיים ומפלג הוא מתחרט ולשנות את הטון לחלוטין".

תוך כך, לאחר שורה של סקרים שליליים, לטראמפ, עולה לפי סקר עדכני שפורסם על ידי מכון המחקר פיו שהפער בין קלינטון לטראמפ צומצם ל-4 אחוזים בלבד. 41 אחוז מהנשאלים אמרו כי יצביעו להילרי קלינטון, ו-37 אחוז אמרו שיצביעו עבור טראמפ.
טראמפ ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד