י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האח מבכה: "הייתי מונע ממנו ללכת לים"

אליעזר מגורי, אחיו של אליהו ז"ל שטבע הבוקר למוות, משחזר ל'בחדרי חרדים' את היממה האחרונה במחיצת אחיו המנוח ואת הכאב שאחרי הבשורה המרה

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

 

אסון ראשון ל'בין הזמנים' אירע הבוקר (ו) עם פטירתו של בחור הישיבה מבני ברק, אליהו מגורי כהן ז"ל, שטבע למוות בסמוך לחוף הילטון בתל אביב.

אליעזר מגורי, אחיו של אליהו ז"ל, אומר בשיחה עם בחדרי חרדים: "אני מרגיש עדיין בחלום, רק אתמול בלילה בשעה 1, לפני שעליתי לישון, אליהו ביקש ממני שעון מעורר בכדי לקום ב-5 לפנות בוקר להסעה שארגן עם חבריו לנסיעה לים. ב-5 בבוקר הייתי במיטה ושמעתי רעש, לפתע אני רואה את אחי אליהו אומר לי: 'בוקר טוב אני הולך לים ואחזור סמוך לשבת'".

אליעזר ממשיך ומספר לבחדרי חרדים: "אם רק הייתי יודע שזו הפעם האחרונה שאראה אותו, לא הייתי נותן לו ללכת לים".

על הרגע בו נודע למשפחה על האסון, מספר אליעזר לבחדרי חרדים: "בשעות הבוקר הטלפון בבית לא הפסיק לצלצל, חבר של אליהו התקשר לאמא שלי ואמר לה שתגיע בדחיפות לבית החולים איכילוב, אמא שלי עזבה את כל ההכנות לשבת ויצאה מיד לבית החולים. הייתה ממש היסטריה בבית, כולם היו בלחץ ואי וודאות מה מצבו של אליהו, עד שנודע שהוא נפטר".

לסיום מספר אליעזר לבחדרי חרדים: "בזמן קיץ האחרון אליהו למד בבני ברק והיה מגיע לישון בבית, היה לנו קשר חזק וטוב, היינו מדברים הרבה, אליהו היה עוזר תמיד והקפיד לחייך לכל אדם באשר הוא".

פטירה כהן מגורי טביעה אח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד