י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בר אילן: בן 6 נפצע קשה בתאונת פגע וברח

תאונה קשה בליל שבת בבר אילן: רכב פגע בילד בן שש ופצע אותו קשה • הנהג הפוגע שהיה ללא רישיון נמלט ונעצר בהמשך

תאונה בבר אילן. צילום ארכיון: דוברות כבאות והצלה ירושלים
תאונה בבר אילן. צילום ארכיון: דוברות כבאות והצלה ירושלים

זמן קצר לאחר כניסת השבת, ילד הולך רגל נפצע קשה מפגיעת רכב חולף בצומת בר אילן בירושלים. נהג הרכב לא עצר והמשיך בנסיעה, אך במהלך הלילה אחיו הסגיר אותו למשטרה - שם התברר כי מעולם לא הוציא רשיון נהיגה.

הילד טופל על ידי צוותי מגן דוד אדום ופונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר, שם אושפז כשהוא מונשם ומורדם וסובל בעיקר מפגיעות ראש ופנים.

במהלך השבת השתפר מצבו והוא מוגדר כעת בינוני.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המשטרה איתרה את הרכב שפגע על פי החשד בילד, חונה באופן מוסווה ברחוב פתחיה מאחורי אמבולנס, כמו כן נעצרו נהג הרכב ונוסע נוסף - שני אחים בגירים יהודים תושבי שכונת סנהדריה, לאחר שהאח השלישי התקשר למשטרה והסגיר אותם, שני החשודים נלקחו להמשך חקירה בתחנת לב הבירה.

בחקירה ראשונית במשטרת התנועה בירושלים עולה כי הנהג הפוגע, יהודי בן 21, היה ברכב עם אחיו הקטן ונוסע נוסף שזהותו ידועה והוא ייעצר בהמשך, השלושה נסעו מכיוון שמואל הנביא לכיוון רמות ובצומת בר אילן פגע החשוד בילד בן השש, כשעל פי חקירה ראשונה של בוחני התנועה האחרון חצה את הכביש במעבר חצייה. החשוד נמלט מהמקום, החנה את הרכב במסווה ויצא מאוחר יותר בערב לבלות. בחקירה קשר עצמו לתאונה ולשאלת החוקר מדוע לא עצר מייד לטפל בילד ונמלט מהזירה טען כי הוא נלחץ ממה שאירע וברח.

בדיקה נוספת מגלה כי הנהג החשוד מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. עוד עולה כי לפני מספר שנים בהיותו בן 14 נתפס נוהג ברכב. הערב יביאו חוקרי תאונות הדרכים את החשודים לביהמ"ש השלום בירושלים בבקשה להאריך את מעצרם.

חובש בכיר במד"א פאדי דקידק שטיפל בילד במקום סיפר: "סמוך לצומת לכיוון שמואל הנביא הייתה המולה, במרכז הכביש ראינו ילד כבן 6 שוכב בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, לאחר טיפול מהיר בשטח בסיוע פאראמדיק שלנו העלינו אותו לאמבולנס ותוך טיפול פינינו אותו לכיוון הניידת טיפול נמרץ".

פאראמדיק מד"א עיסא דווידאת שהגיע בנט"ן: "קיבלנו מהצוות את הילד כשמצבו קשה הוא סבל מפגיעת ראש פגיעת בטן ופציעות נוספות, תוך המשך פינוי לבית החולים הענקתי לו טיפול רפואי מציל חיים, הרדמתי והנשמתי אותו".

שלום סננס מתנדב איחוד הצלה סיפר בצאת השבת: "הייתי בכניסה לבית הכנסת בסמוך ונמסר ממוקד איחוד הצלה על תאונה קשה. כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן 6 שנפגע מרכב ונחבל בראשו ובגפיו. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני. מבית החולים נמסר בצאת השבת כי מצבו מוגדר בינוני מה שהוכיח שוב את חשיבות ההגעה המהירה של המתנדבים והטיפול המיידי שהציל את חייו".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים בפרט בדקות הראשונות של כניסת שבת להימנע מהליכה על הכבישים וקוראים לנהגים להימנע מנסיעה מהירה לאחר הצפירה של כניסת שבת שכידוע הציבור רגיל לצעוד על הכבישים לבתי הכנסת. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות והזהירות צפויה למנוע אסונות מיותרים.
בר אילן ילד פגע וברח צומת מרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד