ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הוארך מעצר השבבניק הדורס מבר אילן

נהג הרכב שפגע בילד בן 6 לאחר כניסת השבת וברח נשלח להארכת מעצר עד יום שני, לאחר שהתברר כי הורשע בנהיגה ללא רישיון כבר 3 פעמים

תאונה בבר אילן. צילום ארכיון: דוברות כבאות והצלה ירושלים
תאונה בבר אילן. צילום ארכיון: דוברות כבאות והצלה ירושלים

בית המשפט האריך את מעצרו של הנהג שפגע ופצע קשה ילד בן 6 בכניסת השבת בצומת בר אילן בירושלים. בנוסף, הוארך מעצרו של אחיו הקטין, שהיה איתו ברכב. השניים חשודים בהפקרת הפצוע לאחר התאונה.

החשוד בהפקרת הילד בן השש, אמור היה להתחיל לרצות עבודות שירות בשבוע הבא, אחרי שהורשע בנהיגה ללא רישיון בפעם השלישית. בפרקליטות מתכוונים לבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי הנהג החשוד נתפס יותר מפעם אחת כשהוא נוהג ללא רישיון, אך הפעם התוצאה חמורה מאוד. לדבריו, הנהג הודה בחקירה בחשדות המיוחסות לו. והמשטרה עדיין מחפשת אחר אדם שלישי שהיה ברכב וזהותו ידועה.

מעצרו של הנהג בן ה-21 הוארך עד ליום שני, ואילו מעצרו של אחיו הקטין שהיה עד לתאונה ואף שהה ברכב הוארך עד למחר.

"לפי הנטען", אמר השופט דוד גדעוני מבית משפט השלום בירושלים, "לאחר שרכב אחר נעצר לפני מעבר חציה, עקף אותו הרכב בו היו המשיבים, ופגע בילד בן 6 שחצה את הכביש ונפגע באורח קשה. כן נטען כי המשיבים ירדו מהרכב, ראו את הילד שנפגע, ואז בחרו שלא להושיט עזרה, ותחת זאת ראו לשוב אל הרכב ולהמלט מהמקום. כן מיוחס למשיבים כי בהמשך הסתירו את הרכב מאחורי רכב אחר במקום מרוחק מעט ממקום התאונה. שעות מספר לאחר מכן הסגירו המשיבים את עצמם לתחנת המשטרה".

"חומר החקירה מבסס חשד סביר לכך שהמשיבים ביצעו את המעשים המיוחסים להם" אמר השופט, "בנסיבות הענין לא שוכנעתי כי ניתן בשלב זה להסתפק בחלופה ביחס לאף לא אחד מהמשיבים". אולם עם זאת, הבחין בין החשודים והחמיר בנוגע לנהג, "מי שנהג ברכב ללא רשיון לאחר שיש לו הרשעות קודמות בנהיגה ללא רשיון נהיגה, אך מלפני חודש ימים".

כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', מצבו של הילד בן ה-6 השתפר במהלך השבת בבית החולים הדסה עין כרם והוא מוגדר בינוני.
הארכת מעצר דריסה ילד בר אילן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד