י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תוך כדי הכנות לחופה - האמא נפטרה: מרת יוכבד גוטליב ע"ה

טרגדיה בירושלים: יממה לפני מועד חתונת בנה, הידרדר מצבה של מרת יוכבד חוה גוטליב ע"ה והיא איבדה את הכרתה • בני המשפחה הקדימו את החופה להערב כדי לזכות להשתתפותה של האם - אך תוך כדי ההכנות היא התמוטטה ונפטרה

חופה. צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90
חופה. צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90

ברוך דיין האמת: יממה לפני חתונה בנה, נפטרה האישה מרת יוכבד חוה גוטליב ע"ה מירושלים, לאחר שאיבדה הערב את הכרתה והיא בת 66 בפטירתה.

כוחות ההצלה הוזעקו לביתה ברחוב שאולזון בשכונת הר נוף בירושלים, בתחילת הערב וביצעו בה פעולות החייאה ממושכות - בכל השעות הללו ביקשו בני המשפחה להתפלל לרפואתה, הם התחננו לישועה בעיקר נוכח החתונה המרגשת שאמורה היתה להתקיים מחר, אך למגינת לב היא השיבה את נשמתה ליוצרה.

מחר בערב הייתה אמורה להוביל את בנה החתן שמעון מנחם לחופה. בלית ברירה ומשהידרדר המצב נערכו בני המשפחה לערוך את החופה בסמוך לאם בעת ההחייאה, ל"בחדרי" נודע כי כך פסק רב למשפחה, קרובי המשפחה והכלה כבר זומנו להגיע למקום, ההתארגנות אף החלה בפועל לקראת חופה מהירה ומעבר לחתונה באולם סמוך, אך למגינת לב, תוך כדי ההתארגנות, היא השיבה את נשמתה ליוצרה.

המנוחה ע"ה נולדה בכ"ז סיון תש"י לאביה הרה"ח רבי יוסף לייב אלתר שיבלחט"א, מנהל ישיבת שפת אמת ונכדו של הרה"ק רבי מנחם מנדל מפאבניץ הי"ד, אחיו של ה'אמרי אמת' מגור ובנו הצעיר של ה'שפת אמת' מגור זיע"א.

לפרנסתה עבדה בניהול חנות בגדים בגאולה בירושלים, שהתפרסמה תחת המותג "אני קונה אצל חוה גוטליב".

הותירה אחריה דור ישרים מבורך, בתה היא רחלי רושגולד מארגון 'לא תשתוק'.

הלוויתה תתקיים ביום ראשון בשעה 18:00 בערב משמגר להר המנוחות שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.
יוכבד גוטליב הלוויה חופה החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד