י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

7 צעדים לחדר ילדים חמים וחורפי

בתי ששון ישר, מנכ"לית 'שגם', מציעה: כך תכיני את חדר הילדים לחורף • במעט השקעה תהפכי את מראהו למראה חורפי • החדר יישאר אותו חדר, אבל העיצוב ישתנה

7 צעדים לחדר ילדים חמים וחורפי
שש



החורף המתמהמה מספק לנו זמן רב יותר להכין את חדר הילדים לעונה הקרה: כמה פריטים קטנים שמוסיפים לחדר, הופכים אותו לכזה שכיף להתכרבל בו:

1. צבעו את החדר בחורף חמים - לא חייבים לצבוע קירות כדי להכניס צבע חורפי לחדר הילדים. תמונה יפה, מדבקות על הקירות וקישוטים אחרים בצבעים של בורדו, מוקה או ירוק זית יקנו לחדר אווירה חמימה יותר.

2. הלבישו את החדר – גם הציפות, הסדינים השמיכות, הציפיות והוילונות יכולים להתאים למראה החורפי, אם מתאימים את צבעיהם לצבעים שקבענו בחדר. עם השמיכות ניתן להמשיך ו"לשחק", ולבחור אותן מבדים מפנקים במיוחד כמו פליז נעים או צמר.

3. שטיחים ושטיחונים – אין כמו שטיח פרוותי שאפשר להשקיע בו את כפות הרגליים כשיורדים מהמיטה החמה בבוקר חורפי.
מדבקות נגד החלקה, המודבקות על צידו האחורי של השטיח, ימנעו החלקה של הילד על השטיח. ניתן לרכוש בכל טמבוריה או חנות הום סנטר או אייס.

4. אקססוריז לחדר – בשוק קיימים המון מוצרים לקישוט החדר, שיכולים להעניק את הטאץ' הסופי לחדר חורפי. למשל: מראה או שעון המוקפים מסגרת פרווה ועוד.

5. מכניסים את החורף הביתה - צאו עם הילדים לטיול בחורשה או ביער הקרוב לביתכם, אספו אצטרובלים שלמים ויפים, וצרו מובייל אצטרובלים שניתן לתלות אותו על הקיר או סביב המנורה,לקבלת צלליות מעניינות על הקירות.

6. הדביקו את החדר בחורף – אפשר להדביק על החלון מדבקות באווירה חורפית, כמו ענני גשם, מטריות או צמחי חורף כמו רקפות או נרקיסים.

7. החזירו את החורף לארון – כמובן לא לשכוח להחליף את הבגדים בארון הילדים מקיץ לחורף. אגב, המדבקות יכולות להתאים גם לדלתות הארון.

בברכת חורף נעים וחמים!

בתי ששון ישר, מנכ"לית 'שגם' רהיטי ילדים ונוער

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד