י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פרסום ראשון ב"בחדרי": לאחר 3 שנים בניו יורק - המשגיח רבי דן סגל יגיע לביקור בארץ

למעלה משלוש שנים לאחר שעזב בפתאומיות את הארץ, מסיבות לא לגמרי ברורות, ועבר להתגורר בשכונת בורו פארק בברוקלין, במידה ולא יחולו שינויים של הרגע האחרון המשגיח רבי דן סגל יגיע לביקור לארץ • כל הפרטים בפרסום ראשון

המשגיח רבי דן סגל בשיעור בבורו פארק
המשגיח רבי דן סגל בשיעור בבורו פארק

פרסום ראשון: לאחר למעלה משלוש שנים מאז עזב את ישראל בפתאומיות, מסיבות שלא לגמרי ברורות, המשגיח הגאון הצדיק רבי דן סגל יגיע בשבוע הבא לביקור בארץ, זאת במידה ולא יחולו שינויים של הרגע האחרון. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

בשנים האחרונות התגורר הרב בשכונת בורו פארק בברוקלין, שם מסר שיחות לקהל עדתו בבית המדרש הנקרא 'מנין המשגיח', שם גם עורך הרב בכל שבת סעודה שלישית ברוב עם.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מאז עזב הרב את הארץ המתינו שומעי לקחו להכנסת ספר תורה שהיה אמור להיכנס לבית מדרשו בשכונת גוש 80 בירושלים. כעת, המשגיח הודיע לגבאים כי הוא יגיע לארץ ואפשר לקבוע תאריך לחגיגת הכנסת ספר התורה.

התאריך נקבע וספר התורה יוכנס ביום שלישי בשבוע הבא, כ"ז אב, לבית מדרשו 'אהל משה' בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי על פי התוכנית, הרב יישאר במהלך חודש אלול בארץ. כידוע, בחודש אלול שרוי המשגיח בתענית דיבור ואת החגים הבעל"ט הוא צפוי לעשות בניו יורק.

כאמור, הסיבות לעזיבתו של המשגיח את הארץ לא לגמרי ברורות. על פי חלק מתלמידיו, המשגיח החליט לעזוב את הארץ מאז החל להחריף הפילוג הליטאי, כאשר מנגד יש מתלמידיו שטוענים כי המשגיח עזב מסיבות אישיות.

כך או כך, בשבוע הבא, בכפוף לשינויים של הרגע האחרון, ישוב הרב לארץ לביקור לשמחת שומעי לקחו ותלמידיו.
המשגיח רבי דן סגל ביקור ספר תורה הפילוג הליטאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד