כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

גרושתו של עד המדינה נרצחה, והחשודים שוחררו

למרות שהיה נראה כי המשטרה הצליחה למצוא קצה חוט בפרשת רצח דבורה הירש, החשודים שוחררו מחוסר ראיות - והעבריין הבכיר שנגדו העיד טל קורקוס, עזב את הארץ • כל הפרטים

גרושתו של עד המדינה נרצחה, והחשודים שוחררו
לל

מבוי סתום: לאחר חקירה שנמשכה חודשים, נאלצה המשטרה להכריז על כישלונה כאשר שחררה לביתם שישה עצורים בחשד לרצח דבורה הירש, גרושתו של עד המדינה העבריין טל קורקוס, שנורתה למוות לעיני ילדיה.

עם שחרור העצורים הסיר בית המשפט את האיסור לפרסם את פרטי הפרשה, וכך נחשפה אחת החקירות הרגישות בצמרת הפשע בישראל, כשבמרכזה ראש ארגון פשע בכיר, עבריין עד מדינה, ורצח אם צעירה לעיני ילדיה.

רצח הירש בוצע ב-7 במרץ השנה. מיד לאחר הרצח נעצרו כמה חשודים כשבראשם העבריין הבכיר בדרום יניב זגורי ויד ימינו משה רובין. זגורי היה חשוד במעורבות במעשה משום שקורקוס, גרושה של הירש, העיד נגדו במסגרת הסכם עד מדינה.

למרות השקעת מאמצים רבה, השגת די אן איי ולחץ רב על החשודים, המשטרה לא השיגה את הראיות הנדרשות והשישה שוחררו. מיד עם שחרורו עזב זגורי את ישראל.

מהמשטרה נמסר כי "בשלב זה החקירה נמשכת ומבוצעות פעולות חקירה במישור הגלוי והסמוי לאיתור החשודים ולביסוס התשתית הראייתית נגדם, שתביא להגשת כתב אישום. אין בשלב הזה המשך צורך באיפול המידע".
עד מדינה טל קורקוס דבורה הירש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד